برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

لباس زیر مردانه

Termeh Negar
کد: 100990750
300,000 تومان 375,000 تومان
‎−20%
سایزهای موجود: سایزها: L XL 2XL
جنس: نخی مناسب برای: آقایان توضیحات: تصاویر از روی خود محصول عکاسی شده اند
Dexonary
کد: 355024831
183,200 تومان 229,000 تومان
‎−20%
سایزهای موجود: سایزها: XL 2XL 3XL
شورت پا دار مردانه با آستر داخلی از برند دکسونری در بسته بندی دو عددی
DelMod
کد: 249814834
283,200 تومان 354,000 تومان
‎−20%
سایزهای موجود: سایزها: XL
محصولی از برند DelMod و Canttex از تولیدی دلمد. استفاده شده از نخ پنبه خالص بدون مواد اضافی.
Venus Kids
کد: 355001213
183,200 تومان 229,000 تومان
‎−20%
سایزهای موجود: سایزها: XL
شورت نخی مردانه که از پنبه نخ تهیه شده است. همچنین مدل شورت پادار می باشد.
Bianko
کد: 350001754
163,200 تومان 204,000 تومان
‎−20%
سایزهای موجود: سایزها: M L
زیرپوش آستین رکابی مردانه که یقه گرد بوده و دارای برند Bianko است. راهنمای سایز * اعداد نوشته شده در جدول از روی لباس اندازه گیری شده اند * این اعداد مخصوص همین مدل و برند است * خطای اندازی گیری حداکثر یک...
نمایش 1 تا 24 از 119 مورد

لباس زیر مردانه بخش پرمصرف لباس آقایان که همیشه پیچیدگی خودش را دارد. هرچند تنوع بالای رنگ و مدل که در لباس زیر زنانه به چشم می خورد در لباس زیر مردانه وجود ندارد، اما بایست گفت بخش مهمی از پوشاک آقایان است که هم تنوع قابل توجهی را شامل می شود و هم حساسیت های خاص خودش را دارد.

لباس زیر مردانه از دوقسمت تشکیل می شود؛ لباس بالا تنه و لباس پایین تنه.  البته شامل تنوع در برش، کاربرد، پارچه و رنگ نیز می شود. شورت مردانه که پوشش اصلی لباس پایین تنه در لباس زیر مردانه است. مدل اسلیپ Brief از معروف ترین آنها است به خصوص در میان جوانان و نوجوانان. البته بایست گفت مدل اسلیپ خود شامل مدلهای دیگری نیز می باشد که پوشش پوست بدن توسط شورت و خط کمر در آنها متفاوت است. مانند مدل بیکینی، تانگ و جی استرینگ می باشد. به جز شورت اسلیپ مردانه می توان از شورت نیم پا Trunk و شورت پادار مردانه Boxer Brief نام برد که از مدل های پر طرفدار است؛ این دو مدل شورت بسیار شبیه به هم هستند مهم ترین تفاوت آنها طول پارچه ای است که پاها را می پوشاند. یک شورت نیم پا برشی مربعی شکل دارد، در حالی که شورت پادار کمی هم پا ها را می پوشاند. هر سه مدل شورت اسلیپ، نیم پا و پادار را می توان هم با انواع مختلف شلوار پارچه ای و جین و شلوار کتان پوشید و هم می توان از آنها در ورزش استفاده کرد. مدل دیگر شورت مردانه که پارچه های گشادی دارد و پوست بدن تنفس بهتری در هنگام استفاده از آنها دارد شورت پارچه ای Boxer است. این شورت را می توان با انواع شلوار جین و کتان به کاربرد. شورت باکس شامل دو مدل باکسر جذب و باکسر گشاد است.

به جز مدل های پرطرفدار فوق می توان دو مدل لباس زیر مخصوص پایین تنه را نام برد که بیشتر در مناطق سردسیر یا کاربرد خاص استفاده می شوند اولی شورت قهرمانی است که مانند شورت پادار است با این تفاوت که طول پارچه پاها و پوشش آن تا بالای زانو می رسد و دومی شلوار زیر است که مانند شورت مردانه استفاده می شود با این تفاوت که مانند شلوار است و تا مچ پا را می پوشاند در این حال از جنس جذب است و به بدن می چسبد تا شلوار های مختلفی که با آن همراه می شوند خوش استایل و خوش فرم روی بدن قرار گیرند. در مناطق سرد خواهان زیادی دارد.

بخش مهم دیگر در لباس زیر مردانه که برای پوشاندن بالا تنه به کار می رود در بازار به نام های زیرپوش یا زیر پیراهن شناخته می شود. مانند شورت مردانه مدل های مختلفی دارد که شامل برش می باشد. زیرپوش مردانه رکابی مدل آشنا و پرکاربرد مردان مسن و جوان است. زیرپوش های رکابی که در چهار فصل سال کاربرد دارند به خصوص در فصل تابستان خواهان بیشتری دارند. یقه زیرپوش های رکابی دو فرم مختلف دارند فرم اول یقه کمی باز تر از یک تیشرت یقه گرد مردانه است و می تواند زیر تیشرت، پلیور یا هر لباس دیگری مورد استفاده قرار بگیرد. اما اگر قرار باشد زیر پیراهن مردانه پوشیده شود بهتر است تمام دکمه های پیراهن غیر از دکمه یقه بسته باشد به خصوص اگر قرار باشد یقه زیرپوش از زیر پیراهن مشخص نباشد. فرم دیگر یقه زیرپوش های رکابی بازتر است و تقریبا تا  خط تراز سینه پایین می آید تا هنگام استفاده از پیراهن مردانه اگر تمایل به باز گذاشتن یک یا دو دکمه بالای پیراهن هستید همچنان یقه لباس زیر پنهان باشد. مدل دیگر که هم خانواده رکابی ها هستند زیرپوش های یقه خشتی هستند همچنین زیر پوش تاپ که یقه ای مانند تیشرت دارد و زیرپوش آستین کوتاه یقه گرد. البته زیرپوش های نیم آستین یا آستین کوتاه که در جذب تعریق بدن بسیار خوب عمل می کنند نیز با فرم یقه متفاوتی تولید می شوند غیر از یقه گرد زیرپوش نیم آستین یقه هفت نیز کاربرد زیادی دارد. همچنین زیرپوش نیم آستین با یقه گرد باز هم در بازار به راحتی یافت می شود که یقه آن تا خط تراز سینه پایین قرار می گیرد. زیرپوش نیم آستین یقه گرد سه دکمه که نسبت به سایر مدلها یک مدل کلاسیک محسوب می شود. زیرپوش های یقه گرد همچنین ممکن است با برش معمولی یا اسلیم فیت تولید شوند. بعضی از مدل های زیرپوش نیم آستین دارای پد مخصوص برای جذب تعریق بدن است تا کسانی که معمولا تعریق بیشتری دارند با استفاده از آنها مطمئن باشند که لکه ی عرق از روی لباس مشخص نخواهد شد. 

به موارد فوق بایست تاپ های یقه هفت و زیرپوشهای گن دار را افزود. همچنین زیرپوش های آستین بلند نیز به خصوص در فصلهای سرد سال یا مناطق سردسیر کاربرد فراوانی دارند.

در تولید لباس زیر مردانه از پارچه های با جنس مختلف استفاده می شود. بایست گفت بهترین جنس برای لباس زیر مردانه الیاف نخ پنبه است. که علاوه بر جنس لطیف، تنفس پوست در آن بسیار راحت است. از طرف دیگر خوب عرق بدن را جذب می کند هرچند خشک شدن  آنها پس از جذب تعریق بدن با زمان زیادی همراه است. زیرپوش یا شورت نخ پنبه به هیچ عنوان بو نمی گیرد اما در کل استحکام کمتری دارد و استهلاک سریعتری دارند به خصوص اگر بیشتر در معرض تعریق باشد. غیر از این زیرپوش پلی استر است که از مواد مصنوعی تولید شده است و مواد ترکیبی پلی استر پنبه که مزایای هر دو مدل نخ پنبه و پلی استر را با هم ترکیب کرده است و پر طرفدار ترین جنس در میان مواد به کار رفته برای تولید لباس زیر مردانه است. از دیگر مواد طبیعی که در تولید لباس زیر مردانه مورد استفاده قرار می گیرد بامبو است. پارچه مودال که بیشتر یک ترکیب از مواد طبیعی و مصنوعی است که قدرت جذب بسیار خوبی دارد. به موارد فوق بایست پارچه های اسپندکس، ویسکوز و اکریلیک را نیز افزود که در دسته الیاف مصنوعی تولید پارچه هستند اضافه کرد که کم و بیش در تولید لباس زیر مردانه کاربرد دارد.

رنگ لباس زیرمردانه هرچند تنوع خوبی دارد و با انواع مختلف پارچه های طرح دار (در شورت مردانه بیشتر استفاده دارد) یا پارچه های رنگی تولید می شود اما رنگ های خنثی مانند سفید و خاکستری و سورمه ای تیره بیشترین کاربرد را دارند. رنگ زیرپوش مردانه به خصوص اگر قرار باشد زیر پیراهن مردانه به کار ود اهمیت و حساسیت بیشتری دارد. رنگ مشکی نیز در لباس زیر مردانه به خصوص در زیرپوش مردانه بسیار پرطرفدار است.

 به سبک خودت زندگی کن! :)

ادامه مطلبShow less

تنظیمات

فهرست