برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شلوارک مردانه

شلوارک مردانه به طور کلی یک لباس غیر رسمی و یک استایل روزمره مخصوص فصل گرما است به خصوص اگر نیاز به پیاده روی طولانی باشد یا به ساحل می روید. بسیاری از کارشناسان مد و فشن شلوارک را موضوعی کاملا متفاوت با شلوار مردانه می دانند هر چند تمام جزییات شلوار مردانه و تنوع های شلوار مردانه را شامل می شود.

شلوارک ها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند؛ شلوارک های که به عنوان لباس داخل خانه مورد استفاده قرار می گیرند و شلوارک های که برای استفاده در خارج از خانه استفاده می شوند.

شلوارک های داخل خانه بسیار هم خانواده شلوار های پیژاما و سایر لباس های راحتی مردانه هستند. این شلوارک ها در کمر با بند یا با کش بسته می شوند تا دامنه حرکتی خوبی را برای فرد تامین کنند و از طرف دیگر برای داخل خانه یک لباس راحتی باشند. با انواع زیرپوش های مردانه یا تیشرت استفاده می شوند. همینطور بعضی از تنوع جنس پارچه که در دوخت پیژاما و گرمکن های ورزشی یا بعضی از شلوار های اسلش استفاده می شود در این شلوارک ها هم استفاده می شود.

شلوارک های مردانه مخصوص خارج از خانه گاهی با کمربند و گاهی با بند و کش بسته می شوند. بسیار شبیه شلوار های مردانه پارچه ای یا شلوار های لینن و کتان مردانه هستند. گاهی از جنس جین Denim برای تولید شلوارک مردانه استفاده می شود. برای همراهی این خانواده شلوارک مردانه از تاپ، تیشرت و پیراهن همچنین گاهی پولوشرت و هودی یا سویشرت استفاده می شود. استفاده از صندل با شلوارک بسیار مرسوم است یا کفش های اسپرت، اسنیکر ها یا انواع کفش های روزمره. استفاده از بوت و نیم بوت خیلی مرسوم نیست. 

شلوارک مردانه اگر برای خارج از خانه استفاده می شود می تواند ارتفاعی تا میانه کشاله ران داشته باشد یا تا بالای زانو. اما نبایست طول شلوارک مردانه به گونه ای باشد که زانو را بپوشاند. استفاده از شلوارک مردانه با جوراب کلاسیک مرسوم است هرچند بیشتر از جوراب مچی یا جوراب اسپرت یا حتی جوراب کالج استفاده می شود.

 به سبک خودت زندگی کن! :)

ادامه مطلبShow less

تنظیمات

فهرست