اصول ست کردن را یاد بگیریم

اصول ست کردن رو یاد بگیریم.

پوشش هرکس نشان دهنده ی شخصیت، حس و حال یک فرد است. هماهنگ کردن رنگ لباس مثل هماهنگ کردن نت های موسیقی هست.

همه ما عاشق داشتن ظاهری زیبا و جذاب هستیم، که اگر چندتا اصول ست کردن لباس و رنگبندی لباس رو بدانیم می توانیم بیشتر این زیبایی را به نمایش بگذاریم.

لباس روز مره زنانه

حتی سوال پیش می آید که یک پیراهن رنگ بنفش را با چه رنگی ست کنیم که زیباتر شود. پس بهتره که با ما همراه باشید.

رنگ های سرد، رنگ هایی هستند که که تناژ آبی دارند که خیلی مناسب رنگ های پوست روشن هست و همراه با جواهرات نقره ای بسیار زیبا می شوند.

رنگ های گرم تناژ زرد، نارنجی و قرمز دارد و با پوست های گرم و تیره به همراه جواهرات طلایی بهترین جلوه را دارد.

رنگ های خنثی هم بسیار در مد و فشن استفاده می شود مثل طوسی، سفید، مشکی، سرمه ای…

استفاده از رنگ خنثی در ست کردن لباس باعث می شود جلوه ی بیشتری داشته باشد. مثلا یک تیشرت قرمز با شلوار سفید بسیار زیبا می شود. یا یک پیراهن زرد با یک کفش سفید بسیار جذاب و شیک به نظر می آید.

برای اضافه کردن رنگ سفید، لباس ها رنگ روشن و ملایم پیدا می کنند که ته رنگ می گویند و اگر از رنگ مشکی استفاده کنیم سایه می گویند و همینطور اضافه کردن رنگ خاکستری را هم تن رنگ می گویند.

این را بدانیم که برای ست کردن لباس هایمان می توانیم از ته رنگ، سایه و تن رنگ استفاده کنیم که یک ترکیب خیلی خاص می شود. رنگ سفید و مشکی رنگ هایی هستند که بدون محدودیت در فصل زمستان و تابستان می توان استفاده کرد. رنگ مشکی با اکثریت رنگ ها ترکیب می شود ولی نباید که نهایتا با دو رنگ بیشتر ترکیب نشود. رنگ سرمه ای و قهوه ای، این دو رنگ هر چه به مشکی نزدیکتر شود ترکیبشان را از دست می دهد و جلوه ای نخواهد داشت.

درجه بندی در رنگ ها می تواند کمک خیلی زیادی به ست کردن لباسمان کند، یعنی یک تیشرت آبی کمرنگ با شلوار آبی پررنگ استفاده شود. ست کردن این ترکیب هم خیلی راحت و ساده هست و در عین حال شیک.

ست صورتی در لباس

شش رنگ مکمل داریم که این رنگ ها رو به روی هم قرار می گیرند:

بنفش با زرد

قرمز و سبز

آبی و نارنجی

 با اینکه ترکیب رنگ جالب و شادی به نظر می رسد ولی باید ببینید واقعا شما آدم جسور و با اعتماد به نفسی هستید که این سبک و ترکیب رنگ را استفاده کنید؟

تیپ روزمره زیبا

یکی از اصول ست کردن برای لباس های طرح دار هست که کمی سخت تر از لباس های ساده می باشد.

باید ست کردن این لباس را جوری در نظر بگیریم که با یک یا نهایتا دو رنگ خنثی ترکیب شود. مثلا یک شلوار راسته  طرح دار مشکی و نارنجی را با تاپ و یا یقه اسکی سفید یا مشکی ست کنیم.

ترکیب سفید و زرد

1 دیدگاه دربارهٔ «اصول ست کردن رو یاد بگیریم.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا