لباس نوزادان عکس کاور

انتخاب لباس کودکان

پوست بدن نوزادان بسیار حساس است به این دلیل قبل از هر چیز در هنگام خرید باید به جنس لباس دقت کنید. لباس نوزادان حتما باید از جنس نخ و پنبه باشد که  برای آن‌ها حساسیت ایجاد نکند.

لباس نوزادان عکس تزیینی 1

به دنبال لباس هایی با قیمت کم نباشید. در این سن باید به خاطر سلامت کودک لباس با کیفیت بخرید. بهتراست در لباس نوزاد از دکمه  یا زیپ استفاده نشده باشد که باعث آزار نوزاد نشود.

لباس نوزادان عکس تزیینی 2

در پوشاک نوزادان از دکمه‌های چفتی و ظریف استفاده شده باشد. پوشاک نوزادان باید دارای دکمه های زیادی باشد که پوشاندن لباس به آنها راحت تر باشد. بهتر است دکمه های لباس در جلوی آن باشد تا در موقع خواب کودک را اذیت نکند. لباس در تن نوزاد باید آزاد باشد و به بدن او نچسبد. لباس چسبان یا کش شلوار تنگ، نوزاد را اذیت می‌کند.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

لباس نوزادان عکس تزیینی 3

نکاتی درباره شست وشوی لباس نوزاد:

اگر مشاهده کردین که با شستن لباس ها، ملحفه و یا پتوی نوزاد علائمی مثل جوش، خشکی، پوسته‌ پوسته شدن یا قرمزی در پوست او ایجاد شد قبل از هر کاری باید آن لباس یا پتو را از نوزاد دور کنید چون ممکن است از شوینده نامناسبی برای شست و شوی لباس استفاده کرده باشید، که در این حالت باید لباس را چند بار به خوبی آب‌کشی کنید تا ماده شوینده از لباس خارج شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا