بالکن های کوچک دوست داشتنی چگونه کاربردی می شوند؟

یکی از قسمت‌های آپارتمان‌های امروزی که نسبت به خانه‌های قدیمی‌کوچک‌تر شده بالکن است. عموما عرض این بالکن‌ها کوچک شده بنابراین تبدیل به فضاهایی بِلا استفاده شده‌اندکه شاید در بهترین شرایط از آن به عنوان انباری و نگهداری وسایل استفاده شود. اما به کمک ساز و کار مناسب می‌توان از فضای این بالکن‌های کوچک استفاده بهینه کرد چه از نرده‌ها و یا حتی دیوار.

 

از نرده‌های بالکن می‌توان به عنوان پایه‌ای محکم برای تعبیه کردن میزهای چوبی و یا هر جنس دلخواه استفاده کرد. این میزها گزینه خوبی برای گذراندن زمان در هوای بیرون است. برای نرده‌هایی که ارتفاع آن‌ها زیاد است می‌توان چهار پایه‌هایی با پایه‌های بلند استفاده کرد. اما اگر بخواهیم قد میزها را کوتاه کنیم تا بتوان از صندلی استاندارد استفاده کرد بهتر است طراحی آن را با توجه به عکس طراحی کنیم. نمونه‌های دیگر بالکن‌ها وجو دارد. در برخی موارد فضای رو به روی بالکن با پنجره‌ها گرفته شده است. با این وجود می‌توان از میزهایی که به دیوار می‌چسبند استفاده کرد.

یکی از مزایای این میزها این است که می‌توان در قسمت زیرین آن گلدان‌هایی جهت زیبایی تعبیه کرد. همانطور که ارتفاع آن با توجه به نرده‌ها قابل تنظیم است عرض میزها با توجه به نیاز شما قابل می‌تواند عریض باشد.

برای زمین بالکن نیز می‌توان از انواع زیرانداز یا فرش با طرح دلخواه استفاده کرد. گلدان‌های دیواری نیز گزینه‌ای خوبی است برای آنکه فضا سبزتر جلوه کند. برای زیبایی در شب از ریسه‌های ظریف و کوچک و یا شمع می‌توان استفاده کرد. چراغ‌هایی به شکل فانوس نیز یکی دیگر از گزینه‌ها است.

1 دیدگاه دربارهٔ «بالکن های کوچک دوست داشتنی چگونه کاربردی می شوند؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا