بهترین هدفون های 2019 کدامند؟

اگر بخواهید به پادکست مورد علاقه‌تان گوش دهید و صداهای دنیای بیرون را متوقف کنید و در فضای موسیقی خود غرق شوید، بی شک هدفون یکی از لوازم ضروری و مورد نیاز زندگی مدرن امروزی است. هر چند بازار هدفون‌های ‌ایرباد (Ear Bud) گرم است اما شکست دادن هدفون‌های وایرلس در بازار، کار سختی به نظر می‌رسد چرا که تنوع‌ این هدفون‌ها با قدرت صدا و راحتی و تجربه‌های همه جانبه دیگر همراه است. همچنین در مواردی که طراحی خوبی داشته باشند می‌توانند نظر بسیاری از افراد را با سلیقه‌های متفاوت جلب کنند.

شما چه یک دانشجو باشید یا یک دانش آموز و یا کارمند می‌توانید هدفون مناسب خود را پیدا کنید، که هم ظاهر مناسبی داشته باشد و هم از نظر کیفیت مطابق سلایق شما باشد. بهترین هدفون‌ها تنها هدفون‌هایی نیستند که قابلیت اتصال به هر نوع گوشی (ارزان قیمت ترین و گران قیمت ترین) را دارند. بلکه آن‌ها نیز با توجه به کیفیت صدایی که کاربران تجربه می‌کنند، راحتی، وزن و مدت زمانی که می‌توان از آن استفاده کرد تغییر می‌کند.

این مجموعه شامل هدفون‌های وایرلس است که اولین آن Sony WH-1000XM3 است. در طول 3 سال گذشته سری Sony 1000X از پرچم دار‌های بازار هدفون است. با توجه به تکنولوژی بولوتوث  aptx و تکنولوژی اختصاصی ضد نویز سونی که ‌این کیفیت صدا را فراهم کرده است.‌این هدفون ظاهر زیبا و شکیلی دارد، و وزن آن قابل قبول 275 گرم آن را زیر مجموعه بهترین‌ها قرار داده.

دومین هدفون Marshal Major lll است. طراحی آن به گونه‌ای است که از صخره و سنگ الهام گرفته شده است. روی گوشی‌هایش از چرم ساخته شده. بالانس صدا به خوبی در آن مشهود است.‌ این مدل کمی‌ کم حجم‌تر از مدل سال 2016 است که برای سفر‌های طولانی مناسب‌تر است. صدا در‌ این هدفون نرم و آرام به گوش می‌رسد به همین دلیل مناسب برای موسیقی‌هایی است که صدای گیتار در آن صدای اصلی است.

از دیگر هدفون‌هایی که قابل بررسی است، هدفون Bose Noise Cancelling 700 است. هدفون ضد نویز بز مدل 700 یکی از بهترین‌ها در نوع خود برای دور زدن نویزهای اضافی است. با توجه به انتظار افراد از هدفون و کاربردشان شاید ‌این محصول کمی‌ گران به نظر برسد و مدل سونی به صرفه‌تر باشد. اما طراحی زیبای آن و قابلیت فوق العاده آن در فیلتر کردن نویزها آن را به محصول منحصر به فردی تبدیل کرده. در طراحی آن از فلز ضد آب استفاده شده و دارای گوشی‌های دایره شکل است که کاملا روی گوش را می‌پوشاند به همین دلیل از ورود نویزهای فیزیکی جلوگیری می‌کند.‌این نوع هدفون‌ها همچنین برخوردار از گوشی‌های نرم هستند که در مدتی که بر روی گوش گذاشته می‌شوند احساس راحتی می‌کنید.

هدفون Bang & Olufsen Beoplay H9i از بین سایر محصولات هدفون قابل تاملی است. طراحی ‌این هدفون زیبا و شیک است و ساخت آن به لحاظ دقت و ظرافت چشمگیر است. ‌این مدل در دو رنگ مشکی و شیری به بازار عرضه شده. دسته هدفون از روکش فلز آلومینیومی‌ هماهنگ با رنگ چرم پوشیده شده. دسته هدفون قابل تنظیم است و ثابت ماندن دست و حرکت نکردن آن از دیگر مزیت‌های‌ این مدل محسوب می‌شود. از مزیت‌های دیگر می‌توان به سنسور آن اشاره کرد که وقتی هدفون از روی گوش برداشته می‌شود موسیقی خود به خود متوقف می‌شود. تعداد ساعاتی که می‌توان از آن استفاده کرد از 18 تا 24 متغییر است، که بستگی دارد چگونه وسیله الکترونیکی به آن وصل شده باشد یا از فیلتر نویز‌گیر استفاده کنید یا خیر.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین هدفون های 2019 کدامند؟»

  1. مرسی اتفاقا تو فکر خرید هدفون هستم و این راهنمایی خوبی بود برای انتخاب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا