رنگ مورد علاقه تان درباره شما چه می گوید؟

رنگ ها می توانند ما را خوشحال کنند. جای هیچ انکاری نیست که رنگ ها توانایی تحت تأثیر قرار دادن خلق و خوی ما را دارند، اما آیا می دانستید رنگ ها می توانند چیزهای زیادی درباره شخصیت شما بگویند و به نوعی شما را معرفی کنند؟ از رنگ اتاق خوابتان گرفته تا رنگی که برای لباس پوشیدن انتخاب می کنید. پس رنگ مورد علاقه تان را که معرف شخصیت شماست پیدا کنید. رنگ مورد علاقه تان چیست و کدام رنگ اکثر لباس های کمدتان را در بر می گیرد؟ مشکی، آبی، سبز، زرد، نارنجی، قرمز، صورتی یا بنفش؟

ترکیب رنگ مشکی در لباس

اگر رنگ مورد علاقه تان مشکی است:

استایل پیچیده شما گاهی اوقات می تواند به طور جدی با نظرات عجیب و گوناگونی مواجه شود اما هرگز اجازه ندهید آن نظرات راهی به خلاقیت شما پیدا کنند. آیا شما هرزگاهی یک لباس سرتاپا مشکی با یک تکه کوچک قرمز یا نارنجی پوشیده اید؟ یک پیراهن ماکسی مشکی با نوار های قرمز یا شومیز مشکی چهار خانه در ترکیب با سفید یا قرمز این نشان می دهد که شما خیلی پرانرژی هستید. یا اینکه شما همیشه یک دست لباس سرتاپا مشکی بر تن می کنید؟ تاپ یا تیشرت مشکی همراه با شلوار جین مشکی یا چی شبی آنشاید تیپ دلخواه شما باشد پس شما به طور قطع شخص پر رمز و رازی هستید. ست مشکی را اینگونه امتحان کنید:

وقتی می خواهید استایل یک دست مشکی تان را تغییر دهید، آن را با خاکستری ذغالی، کرم یا صورتی مات کمرنگ ست کنید تا امروزی و مدرن به نظر برسید. 

اگر رنگ مورد علاقه تان سبز است:

خیلی خوش شانس هستید زیرا رنگ مورد علاقه تان رنگ طبیعت است. شما به طور شایسته ای تلاش می کنید تا تعادل را برای سرزنده بودن و داشتن ظاهر کاملاً متناسب حفظ کنید. شما همیشه دوست دارید دیگران موفق شوند که این نشان می دهد چرا در موقعیت های اجتماعی خیلی خوب عمل می کنید. شما چیزهای تجملی را دوست دارید و هرگز اشتیاقتان را در این راه از دست ندهید.

ست سبز را اینگونه امتحان کنید :

رنگهای سبزی که نشانگر طبیعت هستند را با ست کردن با رنگ کرم و صورتی خیلی کمرنگ امتحان کنید. یک بلوز سبز پر رنگ با شلوار کتان کرم یا پیراهن سارافون سبز با کفش های پاشنه بلند صورتی کم رنگ را امتحان کنید.

اگر رنگ مورد علاقه تان نارنجی است:

شاد، خوشحال و خلاق. تنها تعداد کمی واژه هستند که دوستان تان می توانند برای توصیف شما استفاده کنند. شما مشکلی با ابراز کردن احساستان نزد دیگران ندارید. گرم و دلربا هستید و مردم را با شور جوانی خود جذب می کنید.

ست نارنجی را اینگونه امتحان کنید :

نارنجی درخشان را با تنالیته های قهوه ای بپوشید تا خونگرمی تان را نشان دهید یا جسور باشید و آن را با رنگهای متضاد بپوشید. تاپ و تیشرت یا بلوز خود را با تنالیته های نارنجی و قهوه ای بیامیزید. از رنگ متضاد برای شلوار یا دامن بهره ببرید و جسارت را به تصویر گرم و دلربای خود بیافزایید.

صورتی یک رنگ زنانه که بیانگر زنانگی است

اگر رنگ مورد علاقه تان صورتی است:

صورتی تصویر زیبایی از زنانگی است، سبک شما شیرین و زنانه است و گاهی اوقات می تواند تأثیری آرام بر دیگران داشته باشد. دوستان و خانواده شما را مهربان و عاطفی توصیف می کنند هر چند که نباید آن را با مطیع بودن اشتباه گرفت. برای شما قدرتمند بودن به این معنا نیست که پر سر و صداترین فرد جمع باشید.

ست صورتی را اینگونه امتحان کنید :

با ست کردن صورتی کمرنگ با سرمه ای و یا سبز تیره حسابی شیک و مدرن شوید. شلوار جین سورمه ای با تاپ و تونیک صورتی یک استایل روزمره محبوب شما می تواند باشد.

ترکیب آبی در لباس

اگر آبی رنگ مورد علاقه شماست:

شما اعتماد به نفس بالایی دارید بنابراین نیازی نیست لباسهایتان یک بیانیه بزرگ برایتان بسازند تا عزت نفستان را ثابت کنند. صداقت برای شما مهم است که این توضیح می دهد چرا افراد کمی در اطراف شما وجود دارند. شما همیشه در تلاش برای یادگیری هستید و تمایل دارید خودتان را با هر آنچه که درباره اش شوق دارید احاطه کنید.

ست آبی را اینگونه امتحان کنید :

با این رنگ سرد دگرگون شوید و آن را با سیاه یا خاکستری تیره ست کنید. آبی رنگ خنثی است پس می توانید آن را از سر تا پا بپوشید مثل استایل سر تا پا جین. بلوز و شومیز جین با شلوار جین یا دامن جین یک استایل روزمره است که می تواند دریک دورهمی خودمانی هم به کار رود. رنگ آبی برای لباس های رسمی بسیار مناسب است. پیراهن یا شومیز آبی زیر یک کت و دامن یا کت و شلوار آبی تصویر از یک آدم جدی و با اعتماد به نفس از شما ارایه می دهد.

اگر زرد رنگ مورد علاقه شماست:

کهربایی به طور جدی رنگ انرژی بخش شماست. این رنگ لباس بسیار مناسب روزهای آفتابی است. یافتن دوستان جدید همیشه با حضور شادی بخش شما آسان می شود. شما کمی کمال گرا هستید اما تمایل دارید که روحیه تان را متعادل کنید. ست زرد را اینگونه امتحان کنید:

چاشنی لباسهای زرد رنگتان را با نارنجی خوشرنگ و یا آبی فیروزه ای بیشتر کنید.

اگر قرمز رنگ مورد علاقه شما ست:

شما پر انرژی، پرشور و عاشق پیشه هستید. دوستانتان همیشه به شما به عنوان یک الگو نگاه می کنند به خصوص در این نوع استایل. شما یک دنباله رو مد هیجانی هستید و همیشه به طور جدی سعی می کنید آخرین مدها را  امتحان کنید.

ست قرمز را اینگونه امتحان کنید :

با این رنگ قدرتمند فکرتان را به کار بیندازید. آن را با یک رنگ روشن ملایم و یا بنفش روشن (دیگر رنگ قدرتمند) بپوشید تا از دیگران متمایز شوید. پوشیدن تیشرت و بلوز یا سویشرت قرمز شما را در مرکز توجه قرار خواهد داد آنرا با یک رنگ کلایم همراه یا ترکیب کنید تا علاوه بر پرشور بودن تمایز را نیز به تصویر خود اضافه کرده باشید.

اگر بنفش رنگ مورد علاقه شما ست:

شما مهربان و متین هستید و به راحتی عشقتان را بروز می دهید. همچنین خلاقیتتان را از طریق لباستان نشان می دهید. رنگ بنفش جلوه زیادی دارد و شما در میان دوستانتان در هر جمعی متمایز و با کلاس هستید. 

ست بنفش را اینگونه امتحان کنید :

با ست کردن شیطنت آمیز خردلی یا نارنجی ملایم با رنگ بنفش، متفاوت از دیگران باشید. ترکیب های بنفش در شومیز و بلوز بسیار زیبا و جلوه گرند. همچنین بنفش تیره در هودی و سویشرت بسیار پرکاربرد است و می تواند از انتخاب های فصل سرد سال برای شما باشد.

4 دیدگاه دربارهٔ «رنگ مورد علاقه تان درباره شما چه می گوید؟»

  1. خب اگه آدم چندتا رنگ دوس داشته باشه چی؟ مگه میشه یه نفر فقط یه رنگ رو دوس داشته باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا