پیدا کردن بهترین کت برای فرم بدنتان

در این مقاله یک راهنمای کاملا مفید برای پیدا کردن بهترین کت برای نوع و فرم بدنتان در اختیارتان قرار داده ایم. کت یا مانتو یکی از محبوب ترین لباس های کمد لباس است که برای زنان با هر نوع فرم بدن و گروه های سنی مناسب  است. ما در فروشگاه اینترنتی دلیچی راهنمای کاملی را برای کمک به شما در پیدا کردن یکی از استایل های خاص با پوشیدن یک مانتو مناسب در اختیارتان قرار داده ایم.

کت چسبان و کت مناسب شلوار جین

فرم بدن یکی از موارد تعیین کننده است، اگر فرم بدنی به شکل ساعت شنی دارید یا تمایل دارید انحنی ظریف بدن خود را برجسته تر کنید می توانید از این راهنمایی استفاده کنید.

مانتو مناسب برای بدنهای با فرم ساعت شنی

اگر بدنی با فرم مستطیل دارید ما به شما چهار مدل زیر را توصیه می کنیم. مانتو های خمره ای یا مانتو های یقه دار با یقه های پهن. همچنین کت یا مانتو های نیمه چسبان هم انتخاب مناسبی است.

کت و مانتو مناسب برای بدن با فرم مسطیلی

نگران نباشید رنگ ها و سبک های مختلف را ترکیب کنید. قد مانتو باید به جایی بین میانه ران و طول زانو برسد. کمربند یکی از لوازم های جانبی ضروری است زیرا باعث می شود که دور کمر کوچکتر شود.

فرم کت مناسب برای بدن های مثلثی

شما باید قد کت یا مانتو را تا زانو انتخاب کنید. به کت های خز دار آری بگویید و یا اولویت را به کت های با آستین های گسترده ای که شانه های شما را برجسته می کند بدهید. از کمربندهای بیش از حد پهن و لباس هایی دارای جیب های دوخته شده در نیمه پایین اجتناب کنید.

فرم بدن مثلث وارونه و مانتو مناسب آن

مانتو های تا زانو یا کوتاه تر را انتخاب کنید. نگران نباشید و مانتو های کوتاه جیب دار در قسمت کمر را انتخاب کنید. از مانتو یا کت هایی که در قسمت بالا دارای تزئینات هستند اجتناب کنید و بیشتر بر روی قسمت پایین بدن تمرکز کنید.

مانتو مناسب برای فرم بدن گرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا