چه مدل کیف‌هایی در سال 2020 مد خواهد شد

اینکه قراره چه مدل‌هایی در سال آینده مد باشه برای کسانی که با مد روز پیش میرن موضوع جذابی می‌تونه باشه. برای کیف دستی شاید بهتر باشه از کیف‌های چرمی شروع کنیم.

کیف چند قسمی

به نظر می‌رسه که حمل کردن تنها یک کیف کافی نباشه و شما به تعداد بیشتری نیاز پیدا خواهید کرد. کیف‌های چندجایی یا کیف‌هایی که از چند قسمت مختلف تشکیل شده همه جا قابل استفاده خواهند بود. این مدل کیف‌ها در سال 2020 متداول خواهد شد و در حال حاضر مدل‌های اون محدوده اما انتظار می‌ره که در سال آینده به این کیف دستی زنانه بیشتر پرداخته بشه و نمونه‌های متنوع‌تری رو ببینیم.

کیف پفی

مدل کیف‌های پوفی یا پف کرده از مدل‌های مورد علاقه اغلب افراد خواهد بود. این کیف‌ها باحال، مینیمالیست، جالب و خیلی موارد دیگه هستن. این استایل زمانی داغ خواهد شد که این از آن‌ها در رنگ‌ها و سایزهای متفاوت تولید بشه.

کیف‌های خیلی بزرگ

کیف‌های کوچیک و جمع و جور دوره خودش رو داشت. ولی الان زمان اون رسیده که به سراغ کیف‌های خیلی بزرگ و جالب بریم. از کیف‌های بسیار بزرگ مخصوص مراسم‌ها تا آن‌هایی که یک انسان می‌تواند پشت آن پنهان شود. یا حتی آن دسته از کیف‌های پوست ماری بسیار بزرگ. کیف‌های بزرگ با سایز بزرگ‌شون توجه‌ها رو به خودشون جلب می‌کنند. در سال 2020 این تم در مورد کیف‌‌ها به وجود آمده که هر چه بزرگتر باشند بهتر هستند.

کیف‌های طنابی

طراحان بسیاری برای مجموعه‌های بهاره و تابستانه خود همواره بین جزئیاتی مثل طناب یا ریسمان‌های قلاب‌دوزی شده در رفت و آمد بودند. پس هیچ تعجبی نداره که همه تم غالب کیف‌ها به شکل طناب تغییر پیدا کند. در عکس بالا بهترین مجموعه از این مدل کیف‌ها رو می‌بینید که تابستان سال گذشته برای سال بهار 2020 به نمایش درآمد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا