یک کیف هوشمند با قابلیت ست شدن با تمام لباسهایتان

این کیف هوشمند نسل جدیدی از کیف های زنانه است و قابلیت های فراوانی دارد که در این مقاله به آن ها می پردازیم:

این روزها  محقاقان و کارشناسان در تلاشند تا نسل جدیدی از پوشاک و لباس و اکسسوری هوشمند را طراحی و به بازار ارایه کنند. لوازمی که نیازشان حس نمس شود البته تازمانی که هنوز طراحی نشده اند و به مصرف عموم نرسیده باشند. در این رابطه سعی داریم کیف زنانه هوشمند ساخته شده توسط شرکت واندروالس را معرفی کنیم.

رنگ قسمت روی کیف با توجه به رنگ لباس هایتان قابل تغییر است. شما یک کیفخواهید داشت که به دلخواه شما با رنگ های مختلف بلوز، شومیز یا شلوار شما همراه میشود.

این کیف می تواند گوشی شما را تا دو بار شارژ کند. البته لازم که خودش شارژ کامل باشه. دروقع مثل یک پاور بانک عمل می کنه و دیگه لازم نیست نگران شارژ گوشیتون باشید.

زمانی که گوشی شما درون کیف شماست و کسی با شما تماس میگیرد، کیف شما با روشن و خاموش شدن صفحه جلویی اش شمارا با خبر می کند. دیگر نیازی نیست چند دقیقه یک بار کیف خود را به قصد چک کردن گوشی باز کنید.

کیف هوشمند

هرگاه شما آهنگی با گوشی خود بشنوید، صفحه رویی کیف با توجه به ریتم آهنگ، تغییر رنگ می دهد و خاموش و روشن می شود. این کیف ریتم موسیقی و ضرب آهنگ را می شناسد.

این کیف قابلیت شارژ بدون سیم را دارد (wireless)

این کیف ساخته ی شرکت VanDerWaals  است که جنس آن چرمی بوده و در دو نوع دستی و دوشی و در چند طرح محدود تولید می شود.  این محصول در نوع کوچک و دوشی با قیمت ۲۹۹ دلار و کیف دستی و بزرگ با قیمت ۶۹۹ دلار در سایت اصلی به فروش می رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا