راهنمای خرید کیف دستی زنانه

کیف دستی زنانه نخستین و یکی از مهم ترین اکسسوری هایی است که افراد خوش سلیقه و متخصصین مد به آن توجه می کنند، در نتیجه انتخاب یک کیف با جنس مرغوب و دارای ظاهری شیک می تواند توجه دیگران را نسبت به شما جلب کند.

نکاتی که باید در خرید کیف دستی به آن توجه کنید:

بدانید چه چیزهایی را می خواهید با کیف خود حمل کنید؟ وسایل کوچک و کم حجم یا بزرگ و سنگین؟

چه رنگ کیفی با لباس هایتان بیشترین هماهنگی را دارد و چه رنگ لباسی را چند بار در هفته می پوشید؟

اگر به دنبال کیفی مناسب برای استفاده طولانی مدت هستید پیشنهاد ما این است که به دنبال کیف های ارزان قیمت و مطابق مد نروید. زیرا این کیف ها در نگاه اول دارای ظاهری فریبنده هستند اما از مواد اولیه ی خوب و مرغوبی تهیه نشده اند، بنابراین خیلی زود خراب می شوند، پس پولتان را هدر ندهید.

اگر می خواهید یک کیف صرف نظر از رنگش با تمام لباس های شما ست شود و بتوانید در اکثر مکان ها و زمان ها از آن استفاده کنید انتخاب یک کیف با رنگ خنثی بهترین گزینه است. به طور مثال هنگامی که لباس های رنگارنگ یا بافت های گوناگون با رنگ های متنوع می پوشید باید یک کیف با رنگ خنثی انتخاب کنید تا توجه دیگران به لباس شما جذب شود.

ترکیب یک کیف زنانه قهوه ای و شال

اگر  اکثرا تیپ های مشکی یا قهوه ای می زنید بهتر است از کیف های رنگی یا کیف های ساده ای که دارای تکه های رنگی هستند استفاده کنید. مثلا یک کیف زرد، آبی و یا قرمز یک انتخاب مناسب است و با لباس های شما یک ست زیبا و هماهنگ را می سازد.

کیف و کفش بهتر است از یک جنس انتخاب شوند. به عنوان مثال انتخاب یک کیف ورنی با کفش جیر اصلا انتخاب مناسبی نیست هرچند که رنگشان یکی باشد. بنابراین در انتخاب کیف و کفش به جنس آنها دقت کنید.

شما به راحتی می توانید با انتخاب یک کیف مناسب ضعف های اندام خود را بپوشانید و در عوض بر جذابیت اندام های مناسبتان بیفزایید. مثلا اگر می خواهید توجه و تمرکز بر بالا تنه ی شما کم بشود کیفی بخرید که در قسمت پایین تنه قرار می گیرد. کیف های دارای بند بلند بهترین گزینه هستند. این کیف ها بر روی ران و کمر قرار می گیرند در نتیجه توجه به بالاتنه، سینه ها ،شکم بزرگ و بازوهای درشتتان را کمتر می کنند.

اگر ران های شما بزرگ است کیفی که زیر بازوی شما قرار بگیرد مناسب ترین گزینه است. هر کیفی که روی کمر قرار بگیرد توجه را به قسمت پایینی کمتر می کند.

انتخاب کیف های بزرگ یک گزینه ی مناسب برای خانم های لاغر اندام می باشد، زیرا این کیف ها به اندام حجم می دهند. بنابراین کیف های بزرگ برای خانم های درشت و سنگین وزن اصلا مناسب نیست.

اگر ریز اندام هستید باید کیفی که انتخاب می کنید خیلی بزرگ نباشد. می توانید به یک نکته توجه کنید آن هم اینکه کیف را در کوچکترین قسمت بدن خود قرار دهید تا از توجه و تمرکز بر روی آن قسمت جلوگیری کند. اگر جزء خانم های قد بلند هستید به شما تبریک می گوییم سایز کیف اهمیت چندانی ندارد و می توانید هر نوع کیفی را به دلخواهتان بخرید. در هنگام خرید کیف به اندازه ی بند ها و تعداد آن ها توجه کنید.

همچنین کیف را پر کنید و مطمئن شوید به هنگام استفاده طولانی مدت به شانه هایتان آسیب نمی رساند.

با توجه به تصاویر زیر می توانید بهترین کیف را مناسب با فرم اندامتان انتخاب کنید.

کیف مناسب اندام ساعت شنی

اگر شانه های پهنی دارید و اندامی شبیه ساعت شنی دارید

کیف مناسب اندام ساعت شنی

اگر همچنان اندام ساعت شنی دارید اما شانه های شما منحنی است

اندام گلابی شکل

اگر عرض قسمت میانی بدن شما بیشتر است یعنی دور باسن بزرگتری دارید و فرم بدن شما شبیه گلابی است.

یف مناسب فرم اندام مثلث وارونه

اگر قسمت میانی اندام شما کوچک تر است یعنی دور باسن کمی دارید و در عین حال عرض شانه بیشتری دارید فرم اندام شما شبیه مثلث وارونه است.

کیف مناسب برای فرم اندام مستطیلی

فرم اندام مستطیلی به گونه ای است که عرض شانه با عرض باسن برابر است.

کیف مناسب فرم اندام مستطیل کشیده

فرم اندام مستطیل کشیده مانند فرم اندام مستطیلی است و عرض شانه و عرض باست با هم برابرند اما اگر فرد قد بلندی داشته باشد فرم بدن مانند مستطیل کشیده خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا