ست کردن لباس های دارای رنگ خنثی

در این مقاله می خواهیم ست کردن انواع لباس های دارای رنگ خنثی را به شما معرفی کنیم. در ابتدا به معرفی رنگ های خنثی که یکی از پرکاربرد ترین رنگ ها هستند می پردازیم. رنگ های خنثی شامل :سفید، سیاه و خاکستری هستند.

یک ست زیبا از مردی که کت و شلوار صورتی به تن دارد

خاکستری

یکی از رنگ های بی طرفی است که با همه رنگ ها ست می شود. این رنگ درخشندگی و شفافیت رنگ ها را کم می کند. کسانی که این رنگ را در پوشش خود استفاده می کنند افرادی محترم، با شخصیت و دارای پشتکار بنظر می آیند. استفاده از این رنگ به تنهایی باعث افسردگی، سردی و بروز احساسات منفی می شود. لباس های خاکستری وقار، رسمی بودن و اقتدار را نشان می دهند و افرادی که این رنگ را برای پوشش خود به کار می برند افرادی آرام و با اعتماد بنفس هستند. پیراهن خاکستری یا کت و شلوار خاکستری از پر مصرف ترین در میان لباس های رسمی است اگر به یک اداره دولتی سری بزنید بی شک چند نفری را با ترکیب های مختلفی از پیراهن خاکستری خواهید دید. خیلی از لباس های فصل سرما شامل پالتو، کاپشن یا سویشرت، هودی یا ژاکت با رنگ خاکستری تولید می شوند و معمولا پر طرفدار هستند. اگر بدانید این رنگ لباس را با چه رنگ هایی می توانید ست کنید دیگر به نظرتان خسته کننده نمی رسد. در پوشش رنگ خاکستری دقت کنید که لباس های دارای رنگ قوی تر آن را هم باید با ست خود استفاده کنید تا خیلی سرد بنظر نیاید. ست های زیبا استفاده از چکمه ها و کفش های قهوه ای جیر و در مهمانی های شبانه استفاده کنید. از کفش های پاشنه بلند زرد، صورتی و زرشکی می توانند بهترین و زیباترین انتخاب های شما باشند. در عکس های زیر ست های مختلف و متناسب با رنگ خاکستری نشان داده شده است و شما می توانید با سلیقه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

زنی با بلوز خاکستری و شلوار سورمه ای و شال لیمویی

یک ترکیب روزمره از رنگ خاکستری با شلوار جین دودی با یک شال به رنگ کاراملی که یک کفش کاراملی آن را همراهی میکند در کنار یک کیف دستی قهوه ای

زنی با پالتو خاکستری و شلوار جین سورمه ای

پالتو خاکستری در کنار شلوار جین سورمه ای یا آبی پر رنگ می تواند ترکیب زمستانه جذاب و موقری از شما بسازد. می تواند برای محیط کاری رسمی روزمره و دانشگان مناسب باشد. همین ترکیب را با مانتو یا شومیز خاکستری نیز می توانید امتحان کنید.

زنی با پیراهن بنفش و روپوش خاکستری

یک ظاهر جذاب برای یک دورهمی خودمانی یا یک مهمانی می تواند ترکیب رنگ بنفش و بادمجانی با خاکستری باشد.

زنی با پالتو خاکستری و بلوز خردلی

ترکیب خاکستری با بلوز و شومیز زرد، لیمویی یا خردلی میتواند بسیار جذاب و دلربا باشد. رنگ های قوی سردی رنگ خاکستری را جذب می کنند و از شما تصویر فردی صبور و قابل طمینان می سازند.

زنی با پیراهن سفید و ژاکتی چهارخانه

سیاه و سفید

لباس های سیاه و سفید انتخابی مناسب برای تمام فصول.

سیاه و سفید با این که خود ترکیبی از دو رنگ است اما از نگاه طراحان یک رنگ به حساب می‌آید. این رنگ با تمام رنگ‌ها سِت می‌شود چرا که سفید و سیاه مبدا و مقصد تمام رنگ‌ها هستند. هر لباسی با هر رنگ دیگری و یا کیف و کفش با رنگ سیاه و سفید هماهنگ و مناسب است.

این رنگ یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب یک تیپ خاص و شیک می باشد. بهترین انتخاب در فصل تابستان این است که از رنگ سفید به عنوان رنگ غالب استفاده کنید زیرا نور و حرارت بیشتری را منعکس می کند و در نتیجه باعث خنکی بیشتر می شود. رنگ سفید، نماد پاکیزگی و تمیزی است و پوشیدن لباس سفید حس فوق العاده ای را در فصل گرم تابستان به شما منتقل می کند.

استفاده از یک لباس سفید ساده در زیر و یک مانتو یا کت راه راه سیاه و سفید می تواند گزینه ی مناسبی برای یک ست زیبا برای شما باشد. شما می توانید کیف و یا کفش خود را سیاه انتخاب کنید تا از تضاد زیبای این دو رنگ به بهترین و زیباترین شیوه بهره ببرید.

سفید و سیاه را می‌توانید در کنار هر رنگ لباسی استفاده کنید. سفید در کنار هر رنگی قرار بگیرد، این قابلیت را دارد که رنگ را بارزتر کند و جلوه بیشتری به آن بدهد؛ در مقابل مشکی تندی و تیزی رنگ‌ها را می‌گیرد.

مردی با پیراهن سفید و شلوار مشکی و کراوات

پیراهن سفید مردانه می تواند هم کاربرد رسمی داشته باشد و هم کاربرد غیر رسمی به راحتی میتواند با کراوات هایی با رنگ های مختلف هماهنگ شود. پس زمینه رنگ سفید پشت کراوات رنگی جذابیت و قدرت رنگ کراوات را پر رنگ تر و واضح تر نمایش میدهد و به زیبایی و جذابیت استایل شما خواهد افزود.

زنی با دامن سفید . بلوز مشکی

دورنگ مشکی سفید می توانند مستقل با هم دیگر هم ترکیب شوند مانند تصویر بالا دامن سقید با بلوز یا تیشرت مشکی که مفشی مشکی و سفید آنها را تکمیل کرده است برای کیف دستی می توانید از رنگ مشکی یا سفید استفاده کنید.

دختری با لک سیاه و سفید و تیشرت سفید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا