چگونه با شلوار جین تیپ بزنیم

شلوارهای جین از جمله اقلامی هستند که ما گاهی فراموش می کنیم چه قدر می توانند شیک باشند. اگرچه آنها در روزهایی که حوصله نداریم به شدت با یک تیشرت و کفش ورزشی جواب می دهند اما می شود با کمی تلاش کاری کنیم کاملاً باکلاس به نظر برسند. بنابراین اگر شما پتانسیل آن را دارید که استایل جین مورد علاقه خود را طراحی کنید کافیست برای الهام گرفتن به مشهورترین افراد جهان نگاه کنید. این خانم های شیک همیشه در مرکز توجه قرار دارند و می دانند چطور به راحتی انواع شلوار جین را برتن کنند. شیوه ی آنها را دنبال کنید تا مثل یک ستاره ی تمام عیار شوید.

۱- جین های چسبان

افراد مشهور عاشق جین های چسبانند و ما هم همینطور. این شلوارهای چسبان که به لگ هم معروفند برای به روز بودن عالی اند. برای خلق سبکی شبیه به ستاره های مورد علاقه تان لازم است یک نگاه زیبایی شناسانه شسته رفته داشته باشید. یک لگ آبی ساده به همراه تیشرت راه راه و یک کت می تواند سبک خیره کننده ای ایجاد کند در آخر این استایل را با یک چکمه چرمی تکمیل کنید.

جین چسبان

۲- جین های آزاد

شلوارهای جین آزاد ممکن است کیسه ای و شل باشند اما آنها می توانند به طوری شگفت انگیز، ظاهری شیک ایجاد کنند. فقط کافیست از بلیک لایولی و جسیکا آلبا بپرسید. برای کشف سبک خاص هنرپیشه هایی که به پوشیدن شلوار جین آزاد علاقه دارند باید زیبایی شناسی ظریفی را هدف قرار دهید. با انتخاب شلوار جین آبی آزاد که کوتاه یا پاکتی است شروع کنید. انجام این کار کمک می کند تعادل ظاهری این شلوارهای عریض حفظ شود. سپس آن را با قطعات تزئینی نه چندان زیاد تزئین کنید. یک پیراهن دکمه دار سفید، مانتو و کفش راحتی پشت باز گزینه های مناسبی برای ست کردن هستند.

جین آزاد

۳- جین های برمودا

اگر یک جین شیک و باحال می خواهید نگاهی به جین های برمودای جی جی حدید و گیزل باندچن بیندازید. این مدل شلوار، پاها را بلندتر نشان داده و ظاهری بی نظیر ایجاد می کند. تمام چیزی که باید انجام دهید این است که مثل یک ستاره اندامتان را کشیده و متناسب نگه دارید. شما می توانید این جین را با یک جفت کفش صندل پاشنه بلند، یک نیم تنه و یک ژاکت جین هماهنگ بپوشید. فقط مطمئن شوید که ژاکت جین تان  همرنگ شلوار یا با سایه های کمی تیره تر است.

جین برمودا

۴- جین های راسته

شلوار جین راسته ممکن است به اندازه ی جین چسبان یا جین آزاد محبوب نباشد اما می تواند فوق العاده شیک به نظر برسد. تنها چیزی که باید انجام دهید این است که به لیست بازیگران و مدل های مورد علاقه تان برای الهام از نحوه پوشش آنها نگاه بیندازید. برای شروع جین راسته را با کفش پاشنه بلند، صندل با پاشنه ی متوسط یا چکمه همراه کنید. پاها از آن چیزی که هستند بلندتر به نظر می رسند. بعد هم برای تکمیل یک دست لباس باکلاس و افسانه ای، یک ژاکت و بلوز شیک مثل یک تاپ ظریف و یک ژاکت مد روز خفن اضافه کنید.

جین راسته

۵- جین های دم پا گشاد

لازم نیست حتماً از سلنا گومز مشهورتر باشید تا شلوار دم پا گشاد به تن کنید شما فقط باید بدانید که چه چیزی با آنها بپوشید. ممکن است شما فوراً فکر کنید این جین ها سال ها پیش مد بودند اما دم پا گشادها می توانند به طور شگفت انگیزی ظاهری مدرن و امروزی ایجاد کنند. برای دستیابی به ظاهری زیبا در سال ۲۰۱۷ فقط به یاد داشته باشید که خود را بلند و باریک نگه دارید. با یک کفش پاشنه بلند ساده و یک پیراهن سبک، استایل خود را تکمیل کنید. شما همچنین می توانید از جواهرات شیک مثل گردنبند چندلایه استفاده کنید تا اثرگذاری اش دوچندان شود.

جین دمپا گشاد

۶- جین های فاق بلند

اگر می خواهید انحنای بدن خود را مانند کلویی کارداشیان برجسته نشان دهید، پس داشتن یک شلوار جین فاق بلند ضروری است. برای اینکه مثل یک ستاره به نظر برسید، فقط یک رنگ مشکی یا آبی تیره انتخاب کنید. این کار باعث می شود ظاهر زیبایی داشته باشید و کاملاً مطابق مد به نظر برسید. برای دوچندان نشان دادن انحنای بدنتان با شلوار جین بهتر است آن را با یک جلیقه ی مناسب بپوشید. با انجام این کار کمرتان را جذاب جلوه می دهید. برای یک اتمام بی نظیر، یک ژاکت چرم کوتاه و چکمه بنددار پاشنه بلند اضافه کنید.

جین فاق بلند

۷- جین های پاچه تازده

برای زنانی که این جین را دوست دارند، لورن کنراد و رزی هانینگتون باید منبع الهام باشد. این ستاره های شیک می دانند که چطور راهی پیدا کنند تا این جین ها را مدرن جلوه دهند. برای نزدیک شدن به سبک آنها کافیست تمرکزتان را روی لباستان بگذارید. شما می توانید این کار را با انتخاب یک بلوز رنگی منحصر به فرد یا ژاکت انجام دهید. همچنین اگر شلوار جین تا زده تان چسبان است سعی کنید با انتخاب یک بلوز آزاد تعادل را در ظاهرتان حفظ کنید. برای تکمیل لباستان از کفش های تخت یا کفش هایی با پاشنه های چوبی استفاده کنید.

جین با پاچه تازده

۸- جین های مشکی

وقتی زمستان نزدیک می شود به استایل ستاره ها به خصوص نیکول ریچی نگاه کنید و جین های آبی تان را با مشکی عوض کنید. رنگ تیره برای هوای سرد مناسب است و به راحتی می تواند لباسی شیک و رسمی جلوه کند. برای شیک نشان دادن شلوار مشکی در شب آن را چسبان انتخاب کرده و با یک پاشنه بلند همراه کنید. اگر می خواهید جین مشکی را در طول روز بپوشید، آن را با یک بلوز آستین بلند و یک ژاکت ورزشی جیر یا کت امتحان کنید. برای اینکه یک دست مشکی نباشید رنگ های فاخر دیگری مثل بلوزهایی با ترکیب رنگ سیاه و سفید اضافه کنید.

جین مشکی

۹- جین های سفید

همانطور که جین های مشکی برای زمستان ایده آل هستند، جین های سفید هم برای تابستان مناسبند. برای استفاده از این سبک با انتخاب طرح مورد علاقه تان شروع کنید. چسبان، برمودا و راسته همگی گزینه های فوق العاده ای هستند. شما می توانید شلوار جین سفید مورد علاقه تان را با رنگ سفید یا رنگ های روشن دیگر هماهنگ کنید. وقتی که آفتاب نبود یک بافتنی بژ گرم و راحت با آن بپوشید.

جین سفید

۱۰- جین های زاپ دار

برای یک روز تعطیل به لباسی نیاز دارید که احساس راحتی کنید؟ به چیزی غیر از شلوار جین زیپ دار فکر نکنید. این جین باحال گزینه ای عالی برای یک آخر هفته ی آرام است. برای اینکه جین تان ظاهری شیک و زنانه داشته باشد از زاپ های کوچکتر استفاده کنید. برای الهام گرفتن به ستاره های مورد علاقه تان مثل راشل بیلسون نگاه کنید. یک بلوز زنانه کمر باریک، پلیور راحت خاکستری و چکمه های جیر قهوه ای، مجموعه ای بی نظیر ایجاد می کند.

جین زاپ دار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا