آلیسون فلیکس برند کفش خودش را رونمایی کرد عکس کاور

آلیسون فلیکس برند کفش خودش را رونمایی کرد

آماده سازی برای مسابقات المپیک در توکیو به خوبی در حال انجام است. “آلیسون فلیکس” Alison) Felix) ورزشکار آمریکایی، یکی از پر مدال ترین ورزشکار زن در رشته دو و میدانی است که 9 مدال جهانی را از آن خود کرده است. این تابستان انتظار می رود که در دوی 400 متر مانند آخرین بار حضورش در المپیک و اولین بار به عنوان یک مادر حاضر شود.

فیلکس دخترش “کارین” را در سال 2018 به دنیا آورد. از آن زمان او در حال بهبود و برگشت به حالت فیزیکی و جسمانی برای تمرین بود. درسال 2019 بود که با اسپانسر خود “نایک” (Nike) به دلیل شرایطی که در حین بارداری و زایمان برایش پیش آمد قطع همکاری کرد. او این مسئله را به “نیویورک تایمز” (New York Times) اعلام کرد و بیان کرد که 70% مبلغ توافقی بابت حمایت از این برند پرداخت نشد. او گفت:”در دوران بارداری ام با بی عدالتی جنسیتی روبه رو شدم که نمی توانستم آن را نا دیده بگیرم.” همچنین اضافه کرد:” برند نایک به عنوان کارفرمای من آن طور که شایسته بود من را در هزینه های زایمان همراهی نکرد.” با نداشتن اسپانسر بزرگ و قدرتمند کفش، امسال او تصمیم گرفت که زمام کارها را خود بر عهده بگیرد. او به جای پیدا کردن عملکرد یک کفش مناسب، نا امیدی اش را در راه دیگری به کار بست، و آن طراحی کفش ورزشی در قالب برند جدید خود به نام “سِیش” (Saysh) است.

این برند با مدل Syash One یک کتانی ورزشی به بازار معرفی شد، که هم اکنون قبل از عرضه به بازار و فروش رسمی سفارش می گیرد. “فلکس” می خواست که طراحی آن در عین راحتی، بیشتر از مدل های ورزشی حرفه ای الهام گرفته شده باشد تا مدل های روزمره اما همچنان زیبا باشد. بنابراین ظاهر آن الهام گرفته شده از رشته یا ردیفی از لباس ها است که در هم پیچیده شده اند، چنین طراحی بیانگر فرم زنانه است. “فلکس” در ارتباط با طراحی کفش می گوید:” رویه کفش با خطوط که از بالا و پایین هم گذر کرده اند به صورت نرم و منحنی به کناره های انتهای کفش ختم می شوند. فواصل بین خطوط نیز یادآور خطوط جاده دوندگی هستند”. او در ادامه می گوید:” ما می خواستیم پلی میان جهان حرفه ای ها و روزمره ترها بزنیم تا کفش کتانی را طراحی کنیم که همه جا و همه زمان همراه زنان باشد.” او اضافه کرد که:”به عنوان یک ورزشکار حرفه ای کمک مثمر ثمری در مراحل طراحی کرد. معمولا در مورد کفش ها این طور است که ارگونومیک آن براساس فیزیک و پای مردان طراحی می شود و تنها تغییری که داده می شود این است که سایزها را کمتر کنند و رنگ ها را تغییر دهند.” او می گوید:”ما تناسبات درست را می دانیم و برساس نیاز پای زنان محصول را تولید کرده ایم.”

“فلیکس” امیدوار است که برند “سِیش” به ورزشکاران (حرفه ای و غیر حرفه ای) محصولاتی را پیشنهاد دهد که قدرت و زنانگی را بازتاب خواهد کرد. در “سیش” زنان جلودار هستند. او می گوید:” ما محصولات را برای زنان و با زنان طراحی می کنیم. و برای این تیم برابر از نظر حقوق و اکثرا زن به خودمان افتخار می کنیم. او می گوید:” این برند برای من چیزی بیشتر از یک برند کفش است که قرار است آن را بپوشیم و یا با دیگر برندها رقابت کنیم. این برند بیانگر امید، پذیرش و قدرتی که می توان تغییر را به وجود آورد، است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا