مد و فشن هفتگی در استرالیا 7

بهترین استایل های خیابانی سیدنی بعد از قرنطینه

بعد از یک سال قرنطینه های مداوم و بسته بودن مرزها، در استرالیا کم کم زندگی در حال برگشتن به حالت عادی خود است. بزرگترین نشانه آن حداقل در مورد مد و پوشاک برگزار شدن “مد هفتگی استرالیا” است. این هفت قرار است بدون ماسک برگزار بشود و نمایشی باشد مملو از برندها مانند: Romance Was Born, Jordan Dalah, Kitx و برندهای بیشتر. از قرار معلوم این نمایش هفتگی مد و فشن در Carriageworks و مکان های تاریخی دیگر برگزار می شود.

با توجه به فصل حال حاضر در سیدنی استرالیا لباس های گرم پاییزی و زمستانه در این نمایش به چشم می خورد. استایل لباس ها آزاد و راحت هستند از کت های مردانه تا شلوارهای زنانه. رنگ ها از تنالیته های سفید، کرم قهوه ای و آبی به چشم می خورد. از دیگر مواردی که ترن این شو است پارچه چرم مشکی است. شلوار های پاچه گشاد، بارانی، کت ها از جنس چرم در خیابان های سیدنی به چشم می خورد. کیف ها عموما بلند و کوچک هستند. موضوعی که شاید چند سال اخیر مورد توجه طراحان قرار گرفته است این است که تقریبا مرز مشخصی بین لباس های زنانه و مردانه وجود ندارد. به همین دلیل مردان هم لباس هایی با طرح های گل دار و رنگ روشن و شاد پوشیده اند.

 

استایلی که در این بین توجه زیادی به خود جلب کرد استایل زنانه ای است که پیراهن بافت تابستانه سبز رنگ با کت قهوه ای چرم ترکیب شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا