خرید اینترنتی در دو سبک مختلف

اگر تابحال فقط از صفحات و پیج های ایسنتاگرام و کانال های تلگرام خرید کرده اید احتمالا تجربه ی خوبی از خرید اینترنتی ندارید. در صورتی که اگر تاکنون از سایت های معتبر خرید آنلاین کرده باشید به احتمال زیاد راضی بوده اید و این کار را حداقل چند بار تکرار کرده اید. در ادامه ی این مطلب قصد داریم تفاوت خرید از پیج های اینستاگرام و کانال های تلگرام را با خرید اینترنتی واقعی بیان کنیم:

  • بالا بودن تنوع و عدم محدودیت موجودی کالا به علت زیرساخت متفاوت اینستاگرام، تلگرام و سایت های اینترنتی.
  • مشخص بودن مبدا کالاها در سایت های اینترنتی: توجه نمایید که هر کسی می تواند کالاهایی را به صورت قاچاق و یا مسافری وارد نماید و یا حتی کالاهایی را از بازار داخل تهیه نموده و با تعویض لیبل آن و فروش به قیمت بسیار بالاتر، به سود قابل ملاحظه ای دست یابد.
  •  فروشگاه های اینترتی در بستر وب، با مراجعه به وزارت صنعت و معدن و تجارت در یک فرآیند دقیق و پیچیده، با ارایه مدارک و مستناد فراوان نسب به دریافت نماد اعتماد الکترونیک (e-namad) اقدام می کنند. که این موضوع این امکان را شناسایی فروشگاه های اینترنتی ثبت شده و قانونی از سایر وب سایت ها را به شما مشتریان عزیز خواهد داد تا فروشگاه های اینترنتی ثبت شده و قانونی را از سایر وبسایت ها بشناسید. فروشگاه های اینترنتی نماد خود را در صفحه اصلی سایت در معرض دید عموم مشتریان قرار می دهند. شما می توانید با کلیک بر روی نماد سایت مورد نظر خود، حوزه ی فعالیت، تاریخ اعتبار و … سایر اطلاعات آن را چک مشاهده کنیدنمایید. ولی این موضوع در تلگرام و اینستاگرام وجود ندارد.
  • به جای ارسال پیغام و رد و بدل شدن ده ها پیام برای اطلاع از موجودی می توانید موجودی واقعی و بروز کالاها را در سایت های اینترنتی مشاهده نمایید.
  • کالای مد نظرتان را انتخاب می کنید، با فروشنده هماهنگ می کنید، فردای آن روز پس از واریز پول و ارسال رسید متوجه می شوید که کالا فروخته شده است. این مشکلات در فروشگاه های اینترنتی وجود ندارد. چون پس از پرداخت شما، تعداد موجودی کالا کاهش می یابد و کالای شما هیچ وقت به دیگران فروخته نخواهد شد.
  • برقراری ارتباط با مدیریت یک کانال معمولا در ساعات اداری صورت می گیرد ولی در سایت های اینترنتی شما می توانید کالای خود را ۲۴ ساعته از فروشگاه های اینترنتی خرید نمایید.
  • اگر کالای خود را نپسندیدید چه خواهید کرد؟ چگونه باز می گردانید؟ ولی تمام این موارد در فروشگاه های اینترنتی یک فرآیند از پیش تعیین شده دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا