رنگ زرد و نارنجی

این دو رنگ یادآور رنگ زیبای خورشید هستند و باعث شادابی و سرزندگی انسان می شوند. رنگ زرد از میان رنگ های گرم، بسیار انرژی بخش و محرک است. لباس های به رنگ زرد یکی از بهترین رنگ های مورد استفاده در فصل تابستان است و شما را پر انرژی، سر زنده و سرحال نگه می دارد. این رنگ با لباس های به رنگ سفید، مشکی، زرد، سبز، نارنجی و بنفش ست می شود.

رنگ زرد یکی از رنگ‌هایی است که طیف پر رنگ آن تند است؛ بنابراین بهتر است پوشاک با طیف رنگی ملایم زرد را با رنگ‌های دیگر هماهنگ کنید. بنفش مکمل این رنگ است. بهترین گزینه برای هماهنگی با زرد رنگ‌های تیره مانند بنفش یا مشکی هستند تا از تندی زرد بکاهند. زرد نباید با قرمز و آبی ست شود، مگر این که آبی به سبز و قرمز به نارنجی نزدیک باشد.

زنی با بلوز زرد و دامن سورمه ای

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید. بلوز رنگ زرد با دامن سورمه ای تیره هماهنگ شده است. می توان از شلوار سورمه ای نیز به کار برد در تصویر از اکسسوری سورمه ای استفاده شده است و به همراه بلوز زرد برای هماهنگی بیشتر یک پیراهن چهار خانه آبی و سفید استفاده شده است.

شما می توانید از لباس های زرد رنگ در کنار کفش زنانه و کیف های مکمل استفاده کنید و یک تیپ زیبا و جذاب را به خود اختصاص دهید. رنگ زرد یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش خانم ها و آقایان در فصل تابستان می باشد.

در تصویر ترکیب تیشرت رنگ زرد با شلوار کرم یا کفش زرد با شلوار جین سورمه ای  را ملاحظه میکنید همچنین همراه کردن شلوار زرد با پیراهن مردانه بتفش یا پلیور زرد با شلوار جین و کت اسپرت طوسی. می توانید به سلیقه خود لباس های مختلف را با ترکیب رنگ زرد ست کنید و برای خود تصویری متفاوت و زیبا و پر انرژی خلق کنید.

به شما توصیه می‌کنیم برای ست کردن از سایه‌های ملایم‌تر این رنگ استفاده کنید و به هیچ‌ عنوان سراغ زرد نئون یا شبرنگ نروید چون به‌شدت مشکل‌زا است. رنگ‌های مشابه زرد، نارنجی و سبز هستند.

کت زرد با پیراهن بنفش و شلوار جین سورمه ای

مجدد ترکیب دیگری از رنگ آبی تیره و سورمه ای در قالب شلوار کتان و پیراهن و کت اسپرت زرد را مشاهده می کنید. می توان از شلوار جین نیز در این ترکیب به کار برد.

ترکیبی از پیراهن زنانه زرد رنگ و بارانی بنفش و کفش نارنجی

یک پیشنهاد جذاب از پیراهن زنانه زرد و بارانی بنفش با کفش زرد کیف طرح دار و اکسسوری. این ترکیب یک ترکیب شاد بهاره یا پاییزه می تواند باشد و ظاهری منحصر به فرد برای شما خواهد ساخت.

دو تصویر از مردی با شلوار زرد و زنی با بارانی زرد رنگ

ترکیب رنگ زرد با قهوه ای شبوار قهوه ای و بلوز طوسی و بارانی زرد و شلوار زرد خردلی با کفش قهوه ای و بارانی شکلاتی را مشاهده می کنید.

به شما توصیه می‌کنیم برای ست کردن از سایه‌های ملایم‌تر این رنگ استفاده کنید و به هیچ‌ عنوان سراغ زرد نئون یا شبرنگ نروید چون به‌شدت مشکل‌زا است. رنگ‌های مشابه زرد، نارنجی و سبز هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا