درباره استایل‌های Justin Timberlake و Britney Spears

چند روز پیش برای دو زوج سابق، اتفاقی در اینستاگرام افتاد که ما را به چندین سال قبل برد و یاد گذشته‌های دور انداخت. در حالی که در لس آنجلس همه در قرنطینه هستند، بریتنی اسپرز Britney” “Spears ویدئویی از این روزهایش در حال رقص با یکی از آهنگ‌های معروف جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake) به نام “Filthy” که به معنی چرکین است، منتشر کرد. او در قسمت توضیحات اینستاگرامش نوشت: “این نسخه من از “اسنپ چت” یا “تیک‌توک” و یا هر چیز باحال دیگه‌ای که در این روزها می‌توان انجام داد، است.” و ادامه می‌دهد: “همانطور که می‌بینید این یک رقص نیست، این ‌تنها حرکتی است برای رهایی از ملال.” در جملات بعد او تیمبرلیک را “نابغه” خطاب می‌کند. همچنین او به اتمام رابطه‌شان اشاره می‌کند که 20 سال پیش یکی از مهمترین ارتباطاتی بود که به اتمام رسید. و همان صفت “نابغه را برایش به کار می‌برد و این آهنگ را عالی خطاب می‌کند.

و تصور کنید جاستین تیمبرلیک چه کار کرد؟ او پاسخ این پست را با ایموجی‌های خنده و دستی که بلند شده داد. آن‌ها اولین بار در کلاب “میکی موس” در سال 1993 همدیگر را ملاقت کردند و بعدها به مدت 3 سال قرارهای عاشقانه می‌گذاشتند. به راستی به اتمام رسیدن رابطه آن‌ها یکی از غم‌انگیزترین جدایی‌ها در ده سال گذشته بود.

این ویدئو و اتفاقات آن باعث شد در عکس‌های گذشته‌ای دو زوج کنجکاوی کنیم و برخی خاطرات را یادآوری کنیم. اینکه آن دو در این سه سال با هم بودن چه استایل‌هایی را می‌پو‌شیده‌اند.

 

 

1 دیدگاه دربارهٔ «درباره استایل‌های Justin Timberlake و Britney Spears»

  1. جالب بود . مرسی، از ترندهای سال پوشاک مردانه بیشتر مطلب بذارید
    ما تولیدکننده پوشاک مجلسی هستیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا