شرکت Goop به ما نشان می دهد چطور در خانه کار کنیم

 

شرکت Goop، توسط Gwyneth Paltrow (بازیگر، خواننده و کارآفرین) آغاز به کار کرده است. این شرکت در اوایل تنها یک سایت سبک زندگی بود که بعدها به سایت خرید اینترنتی، تولید انواع رسانه مانند، مجله، پادکست و مستند تبدیل شد. اعضای تیم Goop به علت ویروس کرونا و ماجرای قرنطینه به صورت دورکاری و دور از دفتر مرکزی مشغول به کار هستند. آن‌ها استایل مورد علاقه‌یشان هنگام کار در این شرایط زمانی خاص را به اشتراک گذاشتند.

مدیر عامل شرکت، Gwyneth Paltrow

بین کارها، تشویش روزانه، داشتن دو نوجوان که مطئن باشی غذایشان را به موقع خورده اند، زمانی پیدا کردن برای خود بودن، شاید راحت باشد، اما نیست. تلاش زیادی می خواهد تا در آخر روز بتوانم 20 دقیقه برای خودم باشم، حمام کنم، از ماسک صورت استفاده کنم، کتاب بخوانم و به موسیقی و پادکست گوش بسپارم.

مدیر خرید و فروش، Roxanne Marie

اگر بخواهم صادق باشم من خیلی به لباس فرم وابسته بودم و لباس‌های سرهمی زنانه را ترجیح می‌دهم. با این حال، من پیراهن زنانه بلند رنگی را لباسی برای بالا بردن انرژی خودم انتخاب کرده‌ام. و هیچ حسی بهتر از این نیست که فرزند تو به تو بگوید که تو امروز زیبا شده‌ای.

مدیر مشتریان، Kelly Egarian

برای بیدار شدن ساعت زنگ‌دار را تنظیم نکنید. اجازه دهید ساعت بدنتان شما را بیدار کند. کارهای روتین را به برنامه خود اضافه کنید، مانند دوچرخه سواری و یا پیاده‌روی قبل از اینکه روز شروع شود. رستوران‌های محل خود را پشتیبانی کنید. غذاهای سالم بخورید و کمی زندگی را راحت بگیرید چرا که شما به انرژی خود برای ادامه کارهایتان نیاز دارید.

مدیر مد و پوشاک، Ali Pew

عموما وقتی حرف از استایل و تیپ من به میان می‌آید من فردی هستم که آماده ملاقات است یا فردی که با لباس راحتی دیده می‌شود. بنابراین من معمولا سعی می‌کنم یک بافت زنانه راحت بپوشم که حس راحتی داشته باشم و در عین حال من را جمع و جور کند و سر و سامان دهد. شلوار لگینگ زنانه نیز راحت و آسان است. مانند محل کارم، حال پذیرایی را برای کار کردن روزانه با لپ تاپ مناسب کرده‌ام. زمان غروب نیز زمان مناسبی‌ ست تا با همسرم زمان بگذرانم و مشغول صحبت و بازی باشیم.

ویراستار ارشد بخش سلامت و زیبایی، Megan O’Neill

مراسم صبحگانه‌ی من تمام روزم را می‌سازد. از خواب بیدار می‌شوم، دوش می‌گیرم، کلاس‌های یوگا را به صورت آنلاین می‌گذرانم، دوباره دوش می‌گیرم (من برای دوش گرفتن زندگی می‌کنم)، صورت و بدنم را مرطوب می‌کنم و لباس می‌پوشم. لباس پوشیدن نکته اصلی است. این باعث می‌شود کارکرد بیشتری داشته باشم و احساس یک فرد عادی را داشته باشم نه یک فرد قرنطینه شده. من همیشه نسبت به رنگ‌ها اشتیاق خاصی دارم. به خصوص در این شرایط بحرانی، رنگ روشن تک رنگ می تواند گرینه مناسبی باشد.

مدیر مالی، Erica Moore

در مواقعی که روز با لباس ورزشی شروع شده آن هم به دلیل تماس‌های پی در پی اول صبح، آن روزی است که سعی می‌کنم برای پوشیدن لباس روزمره مانند تاپ و بلوز با رنگ روشن، شلوار جین راحت و لباس گل‌گلی. زندگی در لوس آنجلس باعث شده که بتوانم از این موقعیت استفاده کنم که بالکنی داشت باشم تا یک ساعت یا دو ساعت را روی میز بالکن کار کنم و از فضای بیرون لذت ببرم. در آخر هم سعی می‌کنم نیم ساعت کار را تعطیل کنم و غذای خانگی بپزم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا