معرفی برند دکسونری- طرح لوگو

دکسونری، برند نوظهور بازار مد و پوشاک ایران

در بازار با سابقه تولید پوشاک در ایران کمتر به برندینگ توجه شده است. اما متاسفانه کاستی ها در بازار ایران تنها به مارکتینگ و برندینگ خلاصه نمی شود. مشکلات اقتصادی حاکم بر واحد های تولیدی از یک سو، کمبود سرمایه گذاری در زیر ساخت های تولید پوشاک از سوی دیگر بازار پوشاک ایران را بیش از چندین دهه تحت فشار گذاشته است. 

در این میان برندینگ ضعیف در بازار با سابقه تولید پوشاک موجب شده است، بازار مد و فشن ایران در قیاس با همسایه پرقدرت خود ترکیه در شرایط دشواری قرار گیرد. بسیاری از تولید کنندگان در این بازار سعی داشته اند با الگو برداری از نمونه های موفق کسب و کارهای مد سریع جایی را در بازار به خود اختصاص دهند. به این ترتیب در یک دهه گذشته برند های زیادی به بازار پوشاک ایران معرفی شدند.

کفش پاندا تولید دکسونری

دکسونری برند نوظهور صنعت مد و پوشاک ایران که در ابتدای سال 1399 کار خود را آغاز کرده است مسیری طولانی برای رسیدن به جایگاه دلخواه دارد. دکسونری که با تولید لباس زیر زنانه کار خود را آغاز کرد و در مدت کوتاهی پس از تولید بیش از ده ها مدل سوتین و شورت و ست لباس زیر زنانه به تولید لباس زیر مردانه روی آورد.

این برند که در واقع از الگوی تولید بدون کارخانه تبعیت می کند سعی دارد تا با تمرکز بیشتر در برنینگ فروش  کیفیت کالا های طراحی شده فرآیند تولید را به صورت غیر متمرکز انجام دهد. این روش موجب شده تا دکسونری با سرعت بیشتری به سمت بازار های مختلف در عرصه مد و فشن حرکت کند. بعد از تولید لباس زیر مردانه و زنانه دکسونری از زمستان 1401 نمونه های از لباس های زنانه شامل انواع بلوز و شومیز را به بازار ارایه کرد، شلوار مردانه و زنانه محصول دیگری بود که با فاصله کمی از لباس زنانه وارد بازار پوشاک ایران شد.

 پس از آن با چند نمونه محدود اما موثر وارد بازار کفش شد. کفش های اسپرت و روزمره تولید شده توسط برند دکسونری در مدت کوتاهی به بیش از بیست مدل مختلف رسیده است. در این میان کفش های اسپرت زنانه مانند مدل پاندا بسیار مورد توجه جوانان و نوجوانان قرار گرفته است.

شومیز دکسونری طرح پلنگی

برند دکسونری سعی کرده است با تولید محصولات با کیفیت در مدلهای متنوع خود را در میان برندهای محبوب جوانان و نوجوانان مطرح کند. عرضه محصولات این برند به طور کامل بر فروش آنلاین متمرکز است و محصولات برند دکسونری را به راحتی می توان در فروشگاههای اینترنتی مختلف مانند فروشگاه اینترنتی دلیچی خریداری کرد. این برند همچنین سعی کرده است با حذف هزینه های غیر ضروری مانند تبلیغات تلویزیونی یا بیلبورد و … با تمرکز بر روشهای موثرتر و کم هزینه تر مانند تبلیغات در فضای مجازی و آنلاین با کاهش هزینه های تبلیغاتی خود قیمت مصرف کننده را تا حد امکان در محدوده قیمت مقرون به صرفه و منصفانه حفظ کند.

کیفیت بالا، قیمت مناسب، تنوع بالا و استاندارد سایزها سرلوحه تولید محصولات برند دکسونری است. برای رسیدن به جایگاه مطلوب مورد نظر سهامداران و مدیران برند دکسونری راهی طولانی را در پیش دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا