لباس رسمی و اداری ست بنفش

رنگ های پاییزی

نارنجی:

انسان هایی که دارای شور و نشاط زیادی هستند برای سازگاری خود با محیط و نشان دادن شادی خود از رنگ های زرد تیره، قرمز و نارنجی در فصل پاییز استفاده می کنند. معمولا حس سازگاری این افراد با محیط اطراف و تغییرات احتمالی زندگی شان بیشتر از دیگران است. ترکیب بلوز و شومیز با تم رنگ نارنجی و شلوار مشکی یک ترکیب مناسب و جذاب اداری را برای شما می سازد.

ست لباس پاییزی با رنگ نارنجی

قرمز روشن:

رنگ قرمز یک رنگ آتشین محسوب می شود که به راحتی نمی توانید از آن بگذرید. این رنگ را زمانی انتخاب کنید که می خواهید در جایی بدرخشید و توجه بیشتری به سمت شما باشد. لباس های گرم مانند پلیور و سویشرت با رنگ قرمز روشن در فصل پاییز تصویری آتشین از شما در فصل سرما خواهد ساخت. یا حتی ژاکت و کاپشن قرمز یا لباسی که از ترکیب قرمز در خود جای داده باشد می تواند تصویری درخشان و گرم از شما بوجود آورد.

ست لباس با ترکیب رنگ قرمز

قهوه ای

معمولا افرادی که رنگ لباس خود را به رنگ طبیعت اطرافشان نزدیک می کنند، به دنبال نوعی جلب توجه و تحسین دیگران هستند. آنها به دنبال افزایش اعتماد به نفس خودشان هم هستند و تطابق با محیط را یکی از راه های آن می دانند. پوشیدن لباس هایی در زمینه قهوه ای، آن هم در فصل پاییز، نوعی امنیت روانی برای افراد در پی دارد. خیلی از مردان و زنان رنگ قهوه ای را به عنوان تم اصلی لباس رسمی و کاری میپسندند. به راحتی یک ست قهوه ای می تواند با کفش رسمی یا بوت و نیم بوت قهوه ای هماهنگ شود.

ست لباس با ترکیب رنگ قهوه ای

سبز زمردی

رنگ های طیف جواهرات گران قیمت، رنگ هایی هستند که در فصل پاییز زیبایی خاصی دارد. این رنگ نیز بسیار مناسب میهمانی ها خواهد بود و با انتخاب بافتی مناسب با این رنگ می توانید بسیار بدرخشید. رنگی که می تواند موجب درخشش شما در یک میهمانی رسمی یا نیمه رسمی شود. به راحتی میتوانید یک بلوز یا شومیز با رنگ سبز زمردی را با جواهرات و اکسسوری های جذاب همراه کنید تا ترکیبی به یاد ماندنی از لباس خود در یک مراسم رسمی بسازید.

ست لباس با ترکیب رنگ سبز

بنفش
افرادی که اعتماد به نفس بالا و قدرت تصمیم گیری زیادی دارند، رنگ بنفش به خصوص بنفش تیره را برای پوشش خود در فصل پاییز انتخاب می کنن. رنگ بنفش از دسته رنگ های پایدار و محکم است که حس اقتدار به فرد می دهد.

ست لباس با ترکیب رنگ بنفش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا