ست کت و شلوار هری استایلز

در طول این چند سال اخیر افق مد و پوشاک مردانه به صورت چشمگیری گسترده شده است، به خصوص در حال حاضر که این تغییرات رو به افزایش است. نه تنها طراحان پوشاک مردانه با جسارت‌تر شده‌اند، تامل برانگیزتر از مجموعه‌ها این مشتریان هستند که حاضر به ریسک بیشتر شده‌اند.

وقتی از خودنمایی بر روی فرش قرمز صحبت می‌کنیم، تعداد کمی می توانند با “هری استایلز” (Harry Styles) رقابت کنند. این خواننده از اینکه استایل دو جنسیتی را تقویت کرده و آن را به تناسب مناسبی به صورت حماسی و شایسته هالیوود تبدیل کرده راضی و خوشحال است. شاید نیازی به گفتن نباشد اما عمدتا استایل‌هایی بر روی فرش قرمز مورد توجه قرار می‌گیرند که رویکرد نمایشی و تئاترگونه داشته باشند. “استایلز” مدتی پیش نیز یک دست کت و شلوار مردانه مِری جین (Marry Jane) را که برند گوچی (Gucci) برای او دوخته بود پوشیده بود. با این حال سلیقه مد در مردان همیشه تازه و به روز است و نوع بیان این خواننده بیانگر تمایل او به مد و فشن در جهت ضد جنسیتی است.

مدتی پیش او با استایلی در بریتانیا ظاهر شد که اینگونه بود؛ یک کت و شلوار زنانه سه تیکه زرد رنگ از کالکشن زنانه بهاره 2020 که توسط “مارک جاکوب” طراحی شده. او در حالی وارد محل نمایش فرش قرمز می شود که یک پیراهن یاسی رنگ پوشیده و یک روبان نیز به همین رنگ به دور گردنش وصل کرده است. او همچنین جزئیاتی شخصی را نیز اضافه کرده است، یک جفت کفش تمیز سفید رنگ و تعدادی زیادی انگشتر که در همه انگشتان او دیده می‌شد. این جزئیات او را بیشتر به هری استایلزی که می‌شناسیم تبدیل می‌کند. چنین استایل‌هایی ثابت می‌کند که مد و فشن چهارچوب خاصی نمی‌شناسد.  

1 دیدگاه دربارهٔ «ست کت و شلوار هری استایلز»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا