لباسی که به همه زبان های دنیا حرف می زند

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به کشوری سفر کنید که نتوانید به زبان بومی و محلی آن ها صحبت کنید و برای برقراری ارتباط به مشکلاتی برخورده باشید. زبان مهم ترین ابزار برقراری ارتباط با دیگران است، اما به راستی قبل از پیدایش آن مردم چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار می کردند؟ در گذشته و پیش از پیدایش زبان هم مردم با زبان بدن و یا با نقاشی کشیدن معنا و مفهومی را به یکدیگر منتقل می کردند. بسیاری از گردشگران این روزها با این مشکل مواجه اند، آنها وارد یک کشور می شوند که ساکنان آنجا تنها به زبان محلی خود سخن می گویند و توانایی صحبت به زبان انگلیسی که زبان اول بین المللی است را ندارند و این گردشگران همواره دچار مشکلاتی برای برقراری ارتباط با بومیان آن منطقه داشتند. دو جوان اهل سوییس با درست کردن این تیشرت برای گردشگران این مشکل بزرگ را به آسانی حل کرده اند. آن ها از علامت های جهانی برای رساندن مفاهیم مهم و ضروری بر روی این تی شرت ها استفاده کرده اند که به صورت روزمره و در سفر بسیار پر کاربرد هستند و مسافران تنها با اشاره به آیکون های روی تی شرت می توانند درخواست خود را از بومیان بخواهند. این تی شرت ها دارای ۴۰ آیکون بوده که در چهل موقعیت مختلف می تواند به شما کمک کند.

تصویر تیشرتی که با آیکون های با افراد ارتباط برقرار می کند

با برخی معانی این آیکون ها آشنا شوید:

آیکون آچار و پیچ گوشتی برای نشان دادن تعمیرگاه برای کسانی که عاشق مسافرت های جاده ای با خودرو و موتور سیکلت یا دوچرخه هستند بسیار میتواند مفید باشد. بهتر است این تیشرت را در رنگ های مختلف تهیه کنید تا تنوعی هم در پوشش خود حس کنید.

آیکون تعمیرگاه روی تیشرت

اگر دنبال اقامتگاه بوم گردی، متل یا یک کلبه برای استراحت و اقامت میگردید می توانید آیکون آنرا روی تیشرت پیدا کنید. و به راحتی آنرا به بومیان و افراد محلی نشان دهید. 

آیکون کلبه برای پیدا کردن اقامتگاه در سفر

اگر به دنبال یک رستوران خوب و یک وعده غذای گرم و دلپذیر هستید خیلی نگران نباشید به راحتی می توانید منظور خود را با اشاره به آیکون آن روی تیشرت خود به هرکسی بیان کنید.

آیکون رستوران روی تیشرت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا