ما باید بیشتر در آغوش بکیشیم

گیزل بندچین (Gisele Bundchen) به عنوان مدل، فعال و چهره جدید در برند دیور (Dior) در مورد سلامت پوست و اینکه آن را چگونه باید تغذیه کرد صحبت می‌کند. گیزل کسی است که درباره‌ی چالش‌هایش در سن 20 سالگی که استرس و حملات عصبی را تجربه کرده به وضوح صحبت می‌کند و بدون تعارف از آن دوران یاد می‌کند. برای مقابله با آن و رسیدن به آرامش درونی مدیتیشن را راه حل مناسبی یافته است. زندگی نسبتا پایدار و اینکه اجازه بدهیم عشق در زندگی ما همواره جاری باشد و گاهی ما را هدایت کند. آخرین کمپین دیور (Dior) به نام “Capture Totale” است که در آن ارزش‌های گریزل در بیانه‌ای زیبا ارائه شده است که سه پیشنهاد در راستای زیبایی و سلامت دارد.

تعادل را به زندگی‌ات اضافه کن

زندگی تو از خودت آغاز می‌شود، تو خالق واقعیت زندگی‌ات هستی. هیچ کس قادر به تصمیم‌گیری برای تو نیست تو باید انتخاب کنی.

بذار عشق تو را هدایت کند

عشق چیزی است که من را در زندگی‌ام هدایت می‌کند. هر بار که می‌خواهم کاری انجام دهم همیشه به خودم می‌گویم آیا این کار باعث گسترش دادن عشق و محبت می‌شود؟ آیا این باعث ارتباط و یکی شدن با ارتعاشات عشق می‌شود؟ من این چنین به حیاتم ادامه خواهم داد.

در آغوش گرفتن زیاد

من در آغوش کشیدن را دوست دارم. وقتی شما کسی را در آغوش می‌کشید، مثل فرزندانتان، همسرتان، مثل کسی که واقعا دوست دارید او را در آغوش بکشید، شما می‌توانید انرژی آن‌ها را دریافت کنید. شما چیزی را به آن‌ها منتقل می‌کنید و همچنین آن‌ها با شما.

با طبیعت دوست باشید

وقتی من سال 2004 از جنگل‌های آمازون دیدن کردم متوجه شدم که چه اتفاقاتی در حال وقوع است و تصمیم گرفتم برای حفاظت از جنگل‌های باران‌زا کاری انجام دهم چون می‌خواهم از چیزی که به آن علاقه دارم حفاظت کنم. در حال حاضر اولویت اول من احیای دوباره گیاهان و درختان است این چیزی است که نیاز است روی آن تمرکز کنیم.

برای کارهایی که دوست دارید زمان بگذارید

این تمرین را می‌توانید انجام دهید، با بخش‌بندی کردن زمان خود و اولویت‌هایتان زمان به خصوصی برای بخش‌های متفاوت قرار دهید. شما می‌توانید زندگیتون رو به چیزهایی مانند وقت گذراندن با همسر، دوست، خانواده، فرزندان، شغل، پروژه‌های شخصی و رسیدگی به سلامتی‌تان تقسیم کنید. این بهترین راه است تا نحوه بخش‌های زندگی‌تان را بررسی کنید و اگر نیاز است بعضی از قسمت‌ها را کوچکتر یا بزرگتر کنید.

شما منحصر به فرد هستید

ما تصور می‌کنیم که اگر دید و نگاه خاصی داشته باشیم یا کار فوق‎العاده‌ای انجام بدیم اینطوری پذیرفته می‌شیم. اما الزامی برای این کار نیست و این برای زندگی ما اضافه‌ست. بهتره که با اون چیزی که هستیم به صلح برسیم به دلیل اینکه ما منحصر به فرد هستیم. به یاد داشته باشین که نمونه‌ی دیگری از شما وجود نداره. هفت و نیم بیلیون انسان روی کره‌ی زمین زندگی می کنند اما تنها یکی از شما وجود داره، پس به خودتون احترام بذارید و قدران باشید.

1 دیدگاه دربارهٔ «ما باید بیشتر در آغوش بکیشیم»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا