چگونه رنگ های مختلف کفش را با لباس ها ست کنیم؟

ست کردن لباس ها برای افراد زیادی در جامعه اهمیت دارد. حتی آنهای که علاقه چندانی به دنیای مد و لباس ندارند به هماهنگ بودن و هارمونی بین قطعات مختلف لباسشان مانند بلوز و تیشرت با دامن یا شلوار علاقه مند هستند. ما در اینجا به  شما می گوییم  که چگونه رنگ کفش هایتان را با رنگ لباس خود ست کنید و خوش پوش و شیک به نظر بیایید. با هر لباس چه رنگ کفش بپوشیم. زمانی اغلب کفشها رنگ محدود داشتند رنگ های مشکی، با انواع تم های رنگ قهوی و شاید کرم بیشتری حجم تولید کفش را به خود اختصاص می دادند. امروزه کفش ها در مدل ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند. از انواع رنگ های خنثی مانند طوسی و سورمه ای گرفت تا رنگ های گرم و پرانرژی مانند قرمز و نارنجی و زرد. این تنوع بینظیر از سوی دیگر هماهنگی لباس و کفش را برای خانم هایی که به دنبال ست کردن کفش با لباس خود هستند سخت می کند. اما ما در این جستار کوتاه به شما خواهیم گفت که چگونه رنگ کفش را با لباس خود ست کنید.

هماهنگی لباس با کفش قرمز

کفش قرمز

رنگ قرمز گیرایی خاصی دارد و برای ست کردن آن برای مجالس رسمی یک انتخاب جذاب و پر حرات است. برای هماهنگی با کفش قرمز می توانید از رنگهای خنثی در پیراهن یا شومیز خود بهره بگیرید. از رنگ خنثی مثل سرمه ای یا مشکی ترکیب جذابی با کفش قرمز می سازد. و برای مجالسی که دوست دارید جذاب تر به نظر بیایید می توانید از رنگ قرمز، صورتی یا نارنجی اسفاده کنید.

هماهنگی لباس با کفش نارنجی

کفش نارنجی

مکمل رنگ نارنجی رنگ آبی است. ست کردن کفش رنگ نارنجی با شلوار جین آبی ترکیب زیبایی و چشم نوازی را بوجود می آورد. شما می توانید از رنگ هایی مثل قرمز، زرشکی، زرد یا قهوه ای برای تیشرت، بلوز یا پیراهن خود استفاده کنید.

هماهنگی لباس با رنگ سبز

کفش سبز

پر کاربرد ترین رنگ در طبیعت رنگ سبز است. آرامش و صلحی درونی را به نمایش می گذارد. برای تیپ های ساده و خودمانی می توانید کفش سبز خود را با شلوار مشکی و لباس سبز ست کنید. رنگ سبز عللوه بر استایل روز مره می تواند در استایل های رسمی و مجلسی هم به کار رود و جلوه زیبایی به شما بدهد. اما برای تیپ های مجلسی می توانید از لباسهایی به رنگ سبز، زرد، نارنجی یا بنفش برای همراهی با کفش سبز خود استفاده کنید.

هماهنگی لباس با رنگ طوسی

کفش طوسی

این رنگ کفش را برای مهمانی های خودمانی یا یک دورهمی دوستانه می توان با رنگ های خنثی مثل مشکی و طوسی ست کرد.یک تیشرت یا تونیک مشکی با شلوار طوسی را با کفش رنگ طوسی هماهنگ کرد و یک هارمونی ملایم ایجاد کرد. برای مهمانی های رسمی و مجالس، ست این کفش با شومیز یا پیراهن رنگ صورتی و سفید جلوه زیبایی به شما می دهد.

تنوع رنگ کفش به همینجا ختم نمیشد کفشهای آبی، سورمه ای، زرد و بنفش یا انواع تم های رنگ قهوه ای و عسلی یا کرم می تواند تنوع زیبای به کمد کفش شما بدهد برای ست کردن رنگ مکمل همیشه می تواند کار گشا باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا