انواع مدل بستن شال عکس کاور

مدل های مختلف بستن شال

برای بستن این چند مدل شال شما نیاز به یک شال گِرد دارید. یعنی ابتدا و انتهای شال به هم متصل باشد.

مدل ساده(پایه):

برای این مدل شما باید شال را به صورت ساده دور گردن خود بیندازید. از این مدل می توانید برای تیپ های رسمی یا غیر رسمی استفاده کنید. این مدل شال برای تمام فصول کاربرد دارد و جلوه زیبایی به ظاهر شما می دهد.

مدل ساده شال

مدل پوشیده:

در این مدل شما باید شال را در اطراف شانه های خود بکشید، از قسمت طول بچرخانید به شکل عدد ۸ و دایره ایجاد شده را دور گردن بیندازید. در آخر به ان فرم دهید. این مدل شال برای لباس هایی با یقه های باز یا لباس های نازک مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای جلوگیری از آفتاب سوختگی نیز می توان استفاده کرد.

مدل پوشیده

مدل پوشاننده سر:

در این مدل ابتدا شال را دور گردن خود بیندازید و از قسمت جلو یک پیچ بدهید به شکل عدد ۸ و سوراخ ایجاد شده را دوباره دور گردن بیندازید و روی سر خود بکشید. این مدل را می توان برای پوشش کامل سر در روز های سرد استفاده کرد.

مدل پوشاننده سر

مدل کلاسیک:

برای این مدل، شال را همانند مدل قبل دور سر بیندازید و از جلو به شکل عدد ۸ بپیچانید و دایره ایجاد شده را دور گردن بیندازید. این مدل با لباس هایی که یقه کمتری دارند یا بدون یقه هستند جلوه زیبایی دارد.

مدل کلاسیک

مدل جلیقه ای:

برای این مدل، شال را پشت سر خود قرار دهی و دستان خود را از سوراخ های دور طرف دست بیرون آورید. این مدل شال را برای همه نوع لباس می توان استفاده کرد.

مدل جلیقه ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا