چگونه مانند کی پاپ استارها لباس بپوشیم؟

شکی نیست که این روزها موج کره و موسیقی کره‌ای در جهان طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است و این صنعت موسیقی کیفیت‌های متفاوتی را در مقایسه با دیگر کشورها ارائه می‌دهد. طرفداران موج کره علاقه شدیدی به استایل‌های خاص کره‌ای و پوشش آن‌ها دارند و تعدادشان رو به افزایش است. از این رو در این مقاله به معرفی چند عاملی که به شما کمک می‌کند تا شبیه به آیدول (خواننده) مورد علاقه‌تان لباس بپوشید، می‌پردازیم تا با استفاده از این نکات در انتخاب لباس و ست کردن آن‌ها باهم بهتر عمل کنید.

  1. یک کانسپت (مفهوم) برای خود داشته باشید

اولین قدمی که باید در این راه بردارید این است که یک تم و یا کانسپت برای خود انتخاب کنید. تعداد زیادی از آیدول های کره‌ای (خوانندگان) در استایل‌های خود از لباس‌ها و اکسسوری‌های نامتجانس استفاده می‌کنند. اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که همه آن عناصر در کنار هم به آن شخص یک هویت می‌دهد. هویت نکته کلیدی است که قابل توجه قرار نخواهد گرفت مگر با انتخاب درست یک تم و کانسپت.

مردی در حال مرتب کردن پاپیون

برای مثال می توانید با توجه به علایقتان یکی از کانسپت های زیر را انتخاب کنید:

کانسپت بامزه و کیوت – جذاب و تاثیر گذار – کودکانه و شاد – کانسپت درس خوان و نخبه – badboy. هر کانسپتی دارای یک مشخصه اصلی است، برای مثال در استایل راک، یک کت چرمی شیک و در کانسپت درس خوان یک عینک با فریم ضخیم به عنوان مشخصه اصلی کانسپت معرفی می‌شوند.

  1. استایل‌های متفاوت را با هم ست کنید

این به آن معنا نیست که می‌توانید هرچه دم دستتان هست را باهم بپوشید، بلکه به آن معناست که استایل‌های مختلف (رسمی، مجلسی، اسپرت و ..) قابلیت ترکیب شدن با یکدیگر را دارند. برای مثال می‌توانید یک پیراهن قدیمی که در مهمانی‌ها می‌پوشیدید را انتخاب کرده و با ژاکت زنانه و شلوار جین یا کتان خود ست کنید و یک تیپ جدید برای بیرون رفتن داشته باشید.

  1. لایه لایه لباس بپوشید

این مورد به شما کمک می کند لباس‌های قدیمی و مختلف خود را با هم ست کنید و از پوشیدن مجدد آن‌ها به نحوی دیگر لذت ببرید و به استایل‌های جدیدتری برسید، بدون آنکه نیاز به خرید پوشاک نو داشته باشید. می توانید پیراهن را به صورت یک لایه روی تاپ یا تیشرت بپوشید. یا از ترکیب شومیز و تاپ و ژاکت و سویشرت استفاده کنید.

  1. اکسسوری

استفاده از اصل لایه لایه پوشیدن لباس‌ها می‌تواند در مورد زیورآلات و اکسسوری‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد. اگر اعتماد به نفس کافی برای استفاده از تعداد زیادی اکسسوری را دارید می‌توانید به این شیوه استایلی متفاوت‌تر داشته باشید. اکسسوری ها می تواند یک رنگ یا یک زمینه رنگی در پیراهن یا بلوز شما را دنبال کنند.

  1. لباس‌های رنگارنگ و شاد و در عین حال بامزه بپوشید

به طور مثال به عکس زیر توجه کنید، دختران جوان، با لباس‌های رنگی و استفاده از زیورالات و ساعت و گردنبند فانتزی توانسته‌اند تیپی شاد و تابستانه داشته باشند.

صویر چند دختر کره ای بالباس های رنگارنگ وشاد
  1. لزومی ندارد لباس‌های جذب بپوشید

این موضوع که هنرپیشه‌ها و خوانندگان کره‌ای خوش اندام هستند غیر قابل انکار است اما این به آن معنا نیست که زیبایی اندام خود را لزوما با لباس‌های جذب به رخ بکشند. خوانندگان کره‌ای در موارد بسیاری از استایل‌های راحت و کژوال استفاده می‌کنند و در عین حال زیبا و خوش پوش هستند.

  1. جسور باشید و سنت‌های گذشته را کنار بگذارید

شما نباید از ترکیب عناصر ناهمسان بترسید و از روی الگوهای ذهنی قدیمی راجع به رنگ‌ها و شیوه پوشش، لباس‌هایتان را انتخاب کنید. جمله‌هایی مثل: بستن دستمال دور مچ یا سر مربوط به سده ۸۰ است و یا رنگ صورتی به معنی نرمی و لطافت می‌باشد را به کلی فراموش کنید. شما با انتخابتان می‌توانید معناساز باشید و به رنگ صورتی معنایی بجز نرمی و لطافت ببخشید.

تصویر مردی با سربند
  1. با اعتماد به نفس راه بروید

آخرین و مهم‌ترین مورد با اعتماد به نفس قدم زدن است. زیرا اگر نتوانید با اعتماد به نفس باشید هیچ یک از موارد ذکر شده اثرگذار نخواهد بود.

شما هیچگاه خوش‌پوش و خوش استایل به نظر نمی‌رسید مگر اینکه خودتان باور داشته باشید یک فرد خوش استایل و خوش تیپ هستید.

1 دیدگاه دربارهٔ «چگونه مانند کی پاپ استارها لباس بپوشیم؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا