لباس های زوجی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل دوستی عمیقی که با فردی دارید و یا عشق و علاقه تان به همسر و یا نامزد خود، مایل باشید که در مراسم های خاص و یا مهمانی های دورهمی و حتی در زندگی روزمرتان، لباس های ست با این افراد بپوشید.

لباس های ست زوجی ممکن است تنها رنگ یکسان یک پیراهن زنانه با یک پیراهن مردانه باشد. یا انتخاب طیفهای مختلف یک رنگ به عنوان نمونه رنگ آبی در شلوار و دامن یا بلوز و پیراهن. اما سوای اینکه شما خود رنگی را برای ست لباس خود و همسرتان انتخاب کنید می توانید از ست های لباس زوجی هم استفاده کنید.

یک زوج مرد و زن که تیشرت های یکسان زوجی پوشده اند

لباس های زوجی که در زبان انگلیسی couple clothes خوانده می شوند،  لباس هایی با طرح های یکسان و یا شبیه به هم، و در مواردی مکمل، و یا لباس هایی هستند که طرح یکسان و رنگ متفاوت دارند و مورد استفاده دوستان صمیمی، افراد خانواده و زوج ها است. در مواردی دو تیشرت در سایز زنانه و مردانه که طراحی یکسان دارند ولی از رنگ های مکمل در آنها استفاده شده است. گاهی طراحی یکسان با رنگ یکسان همراه است در نوع لباس یکسان مانند یک جفت تیشرت زنانه و مردانه. اگر نوع لباس یکسان نباشد یعنی یک جفت تیشرت یا یک جفت بلوز نباشد معمولا طراحان لباس های زوجی از ترکیب رنگ یکسان بیشتر استفاده می کنند. مثلا اگز یک پیراهن یا شومیز زنانه قرار باشد با یک پیراهن مردانه ست شود و یک لباس زوجی را تشکیل دهد.

انتخاب و ست کردن این دسته از پوشاک، کاملا به ذوق و سلیقه ی شما بستگی دارد چون در کشور ما عموما نمی توانید در فروشگاهی ست هایی این چنینی را به راحتی پیدا کنید. می توانید خودتان با کمی جستجو در صفحات یک فروشگاه اینترنتی به راحتی یک ست زوجی جذاب را از ترکیب چند تیشرت و شلوار مردانه و زنانه یا بلوز و پیراهن بسازید.

یک جفت زن و مرد که لباس زوجی به تن دارند

این کار نیازمند به خرج دادن کمی ذوق در انتخاب لباس هایتان است. شما می توانید این لباس ها را با انجام یک انتخاب تیز بینانه خود بوجود بیاورید و یا با طرح مورد علاقه تان و سفارش چاپ بر روی تیشرت، بلوز و یا پیراهن مردانه بدهید.

لباس های زوجی آن دسته از لباس هایی هستند که به علاقه مندان فشن و استایل های نو و همچنین طرفداران عکس این فرصت را می دهد که به نحوی خیره کننده تر و متفاوت تر در کنار همسر و یا دوستان و عزیزان خود قرار گیرند.

لباس های زوجی بین افراد در کشورهای آسیایی از جمله  چین و ژاپن و کره جنوبی بسیار متداول است و نوعی فرهنگ زوجی تلقی می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا