چیزهایی که باید درباره هفته مد و فشن پاریس بدانیم

تعداد کمی نمایش مد و فشن به صورت حضوری در حال برگزاری هستند که از قرار معلوم با رعایت فاصله اجتماعی و اکثرا در فضای باز خواهند بود. برند کلوئه از جمله این برگزارکنندگان است. درست است که حال و هوای نمایش ها شور و حال گذشته را ندارد، اما همچنان می توان معجزه های نابی را پیدا کرد.

نکته ای که در مورد برند “Louis Vuitton” به چشم می خورد، استفاده از پارچه هایی با طرح و رنگ فراوان است. رنگ ها در سِت ها عمدتا کنتراست زیادی دارند، همراه با نقوش فراوان. برخی از ست ها شامل یک رویه گرم مانند سویشرت زنانه یا کت چرم، دامن پف دار و چمکه های بلند با پاشنه های پهن هستند. از نظر شکل و ظاهر آزاد و راحت هستند. از دیگر رنگ های پوشش این برند می توان به پیراهن ها با رنگ های روشن (عمدتا سفید و شیری) همراه با چکمه های بلند نام برد به رنگ هایی مانند نارنجی، نارنجی قرمز، عسلی، آبی، سفید و شیری.

وقتی خوب دقت کنیم می بینیم که برند “Balmain” تنوع طرح ها، رنگ ها و نقوش در این برند اولین چیزی است که به چشم می آید. جسارتی که در ترکیب رنگ های طلایی، کرم قهوه ایی، نارنجی، آبی، شیری و سفید وجود دارد ستودنی است. این در حالی است که ما پارچه راه راه را در ترکیب ست ها زیاد مشاهده می کنیم. راه راه سرمه ای به همراه قرمز و یا راه راه سرمه و سفید.

پیراهن ها و لباس های رسمی “Christian Dior” نیز در رنگ های مشکی، قرمز، و سایه روشنی از آبی و سفید خودنمایی می کنند. سبکی که این برند معروف ارائه می دهد عمدتا ساده تر و با استفاده از پارچه هایی با بافت و نقوش ساده تر است. یکی از پیراهن های زنانه زیبا و شاخص این برند لباسی است دنباله بلند آن مشکی است. نصف دیگر از سه نوار رنگ باریک زرد، سرخابی و بنفش استفاده و بالا تنه به رنگ سفید است.

برند “Hermes” نیز بیشتر از پارچه چرم که پارچه نسبتا براقی محسوب می شود در طراحی لباس هایش استفاده کرده است. همچنین شلوار های کلاسیک، استایل راسته و چکمه هایی با پاشنه های پهن و رنگ های عمدتا قهوه ای، کرم و شیری هستند که وقار و اصالت را به نمایش می گذارند. هر چند رنگ های دیگری مانند قرمز، آبی و سفید نیز به چشم می خورد. شلوارهای و پیراهن های جین با رنگ آبی تیره از دیگر طراحی های این برند هستند.

اگر بخواهیم مقایسه ای انجام دهیم “Isabel Marant” نه به اندازه “Louis Vuitton” پر از نقوش و رنگ است نه به اندازه “Hermes” به سادگی تمایل دارد. این برند چیزی بین این دو است، چرا که طرح ها و نقوشی از گل ها در پارچه های آن به چشم می خورد. رنگ ها نیز بین شیری و نارنجی، مشکی و پارچه های طرح دار در گردش است. استایل لباس ها نیز عموما راحت و آزاد و نیمه رسمی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا