کِلی رولند در آستانه چهل سالگی و ورود به دنیای فشن

از ماه ژوئن امسال (2021) کلی رولند (Kelly Rowland) فرزند دومش را به دنیا آورد، موسیقی جدیدش را ضبط کرد، یک فیلم را فیلمبرداری کرد و همچنین چهل سالگی اش را جشن گرفت. اگر فکر می کنید همه این ها به اندازه کافی برای این ستاره، که در زمینه های متفاوت فعالیت دارد جذاب نیست، باید اضافه کنیم که فعالیت در زمینه مد و فشن را نیز شروع کرده است. او در این روزها از نوع پوششی رونمایی کرد که نوعی از پاپوش ها و لباس های طراحی شده با سبک راحت را شامل می شود. او در یکی از یادداشت هایش نوشت که: “مادر بزرگ من می گوید تو زمانی شکست خورده ای که تلاش نکرده باشی.” همچنین در جای دیگری اضافه کرد: “من در این روزها در زمینه های متفاوتی فعالیت دارم و بسیار هیجان زده  هستم که امکاناتم را مورد ارزیابی قرار دهم خصوصا با این کالکشن.”

طراحان عموما کسانی هستند که طبع ظریف خود را بروز می دهند، این در مورد رولند هم صادق است. کلی رولند در کنار کسانی که در زمینه مدلینگ کار می کنند، در هشت ماهگی بارداری اش مقابل دوربین قرار گرفت تا عکس های تبلیغاتی برای کالکشن را بگیرد. این مدل ها نمونه هر وجه از این کالکشن را به نمایش می گذارند. اینکه اینگونه با شرایط بارداری عکس های تبلیغاتی گرفته شود، شاید به نظر پردغدغه و پرچالش برسد اما او از این نوع خلاقیت راضی و خوشحال بود.

از میان همه دسته بندی های حوزه مد و فشن پاپوش شاید سخت ترین باشد. زیرا باید با تمام جهت دهی های موجود، سلایق متفاوت مشتریان و سایزهای متنوع آن باید طراحی شود که هر جفت این پاپوش ها باید بدون خطا و اشتباه باشد که البته این نیاز به آزمون و خطا دارد. رولند اعتقاد دارد: “بهترین نوع صندل آن هایی هستند که به صورت تخت نباشند. او همچنین اضافه می کند که حدود ده سال پیش صندلی را می پوشیده که علی رغم علاقه شدیدش به این صندل اما باعث می شده که پایش دچاره انقباض شود. او همچنین به این نکته اشاره کرد که: “وقتی ما در حال بحث و گفتگو بودیم می دانستیم که راحتی بسیار مهم است به همین دلیل از بالشتک ها در روند ساخت آن ها اضافه می کنیم.
طراوت و زنانگی از جمله مواردی است که کِلی علاقه دارد آن ها را با روح محصولات گره بزند. علاوه بر کفش و صندل کالکشن شامل ژاکت های درخشان، لباس های بافتنی که خیلی نرم و آهسته حس گرما را به مشتری انتقال می دهند. و بارونی های درخور و مناسب که همه این ها در رنگ های مشکی، کرم، قرمز و زیتونی طراحی و دوخته شده اند. این لباس ها قابلیت اینکه جزئی از کمد لباس خانم ها باشند یا به صورت تکی پوشیده شوند را دارند.

کِلی رولند، با جشن گرفتن چهل سالگی اش در شبی که در منزل اش همراه همسرش زمان می گذراند و به دور از اجتماع است، فصل جدیدی از زندگی اش را شروع می کند. به هدف بزرگی رسیدن جذاب و هیجان انگیز است، اما او اعتقادی به پیروی از عقاید کهنه ندارد که هر زن بعد از گذشتن از سن مشخصی باید لباس های ویژه ای را بپوشد. او در این باره می گوید: ” هیچ قانونی وجود ندارد. باید با مد و فشن به شما خوش بگذرد. آیا من حاضرم شلوار کوتاه جین را که در بیست سالگی می پوشیدم، الان بپوشم! خیر، اصلا چون من در حال حاضر آدم متفاوتیم. پس چیزی که دوست دارید و باهاش حس راحتی می کنید انتخاب کنید و آن را بپوشید.”

1 دیدگاه دربارهٔ «کِلی رولند در آستانه چهل سالگی و ورود به دنیای فشن»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا