۶ چیزی که مردان نباید در اولین دیدار بپوشند

نخستین دیدارها همیشه به یک تجربه استرس زا تبدیل می شود. ممکن است ترشح آدرنالین تان به طرز مرگباری افزایش پیدا کند. ممکن است فشار زیادی را متحمل بشوید بنابراین آخرین چیزی که نیاز دارید نگرانی بابت انتخاب اشتباه در لباس پوشیدنتان است. قطعاً شما دوست ندارید لباسی بپوشید که قرار را به فرار تبدیل کنید. اولین قرارها به قدری مهم است که ما لیستی از چیزهایی که نباید بپوشیم تهیه کردیم. با هم مرور می کنیم.

تیشرت خنده دار

اگر شما از آن دسته مردانی هستید که برای خرید اصلی ترین لباسهایتان به راحتی در دام فروشندگان چرب زبان می افتند لازم است که همین حالا از این کار دست بردارید. از پوشیدن تیشرت هایی که شعار، عکس یا اصطلاحاتی عجیب و غریب روی آن نقش بسته که حتی ممکن است معنی آن را ندانید خودداری کنید. این قانون زمانی تقویت می شود که تی شرت مذکور جملاتی احمقانه و مضحک داشته باشد یا بعضاً روی آن جمله ای توهین آمیز به خود کسی که آن را به تن کرده چاپ شده باشد. در واقع ما قصد داریم بگوییم اگر می خواهید این نوع تیشرت ها را بپوشید لااقل از معنی جمله آن مطلع شوید زیرا این شما هستید که باید شوخ طبع باشید و خنده به لبان طرف مقابل بنشانید نه لباستان.

به جای آن چه کنیم؟

هدف اصلی یک آقا در برخورد اول این است که طرف مقابلش را نترساند و نرنجاند. به جای یک تیشرت پر از نوشته های چاپی که حسابی توی چشم می زند یک پیراهن ساده با رنگ هایی مثل سفید یا آبی آسمانی انتخاب کنید. این انتخاب به شدت معمولی، یک گزینه به شدت هوشمندانه است و این رنگهای درخشان هم آرامش خاصی از سوی شما به طرف مقابل منتقل می کنند. یک پیراهن مردانه با رنگ ملایم یا پر انرژی شما را شاد و سر زنده و درعین حال بالغ و قابل اعتماد نشان می دهد. اگر تمایل دارید یک تیشرت و ظاهر غیر رسمی برای یک قرار عاشقانه انتخاب کنید از یک تیشرت یا پولوشرت ساده با هارمونی رنگ متناسب با شلوار کتان یا جین خود استفاده کنید و آن را با یک کفش روزمره مناسب همراه کنید.

یک پیراهن ساده برای قرار اول

پا برهنه

مساله جوراب پوشیدن و نپوشیدن شاید در دنیای مد امروز بحث برانگیز باشد اما بهتر است در اولین ملاقات محافظه کار باشید و از اشتباهات دوری کنید. یک پای بدون جوراب تصویر درستی از شما ارائه نمی دهد. شاید با نپوشیدن جوراب گاهی به نظر برسد که شما به روز هستید اما نمی تواند تصویر جذابی از شما ترسیم کند. همچنین طرف مقابل تان ممکن است شما را بدون جوراب، انسانی وحشتناک فرض کند. فرض بر این می گیریم که طرف مقابل شما درجه یک باشد پس بهتر است ریسک نکنید زیرا پا برهنه بودنتان می تواند نظافت شخصی شما را زیر سوال ببرد. پای شما ممکن است در مواجهه با کفشتان بو بگیرد و شما نباید تمیزی را فدای امروزی بودنتان کنید. برای اینکه در قرارهای آینده تان چگونه جوراب مناسبی انتخاب کنید با ما باشید و ادامه مطلب را بخوانید.

به جای آن چه کنیم؟

این کاملاً به کفش انتخابی شما بستگی دارد. اگر شما یک آقای شیک با یک جفت کفش چرم طبیعی هستید جورابی با رنگهای تند و درخشان بپوشید. اگر کفش کتانی به پا دارید بهترین گزینه یک جوراب سه خط  اسپرت است. دیگر راهنمایی برای آقایان، پوشیدن جوراب همرنگ شلوارشان است. این یک خطای دید ایجاد می کند و و پاها را بلند تر نشان می دهد. بنابریان بلند قدتر و خوش ظاهر تر جلوه می کنید. میتوانید از کفش های روزمره یا رسمی استفاده کنید. یا حتی از اسنیک و کفش های اسپرت این بستگی به استال دلخواه شما دارد اما همیشه میتوانید یک جفت جوراب مناسب برای کفش دلخواهتان پیدا کنید. 

جوراب مناسب برای یک قرار عاشقانه

لباس محل کار

یک ملاقات به خودی خود به اندازه کافی می تواند به شما استرس وارد کند اما اگر این ملاقات یک مصاحبه کاری باشد به حدی اضطراب بالایی دارد که ممکن است شما را از پا درآورد. این تجربه می تواند به جای استرس زا، مفرح باشد. در صورت امکان طرف مقابل باید احساس کند (یا حداقل اینطور به نظر برسد) که شما حسابی آرام و خونسرد بودید نه اینکه از ۹ صبح درگیر بستن کراوات یا انتخاب لباس بوده اید. شما باید تا حد امکان در قرار کاری از پوشیدن لباس های غیر رسمی پرهیز کنید تا جدی گرفته شوید. برای آنکه مبادی آداب و رسمی به نظر برسید از پوشیدن لباس های رنگی و هر آن چیزی که لباستان را زیادی پر زرق و برق می کند خودداری کنید. شما کسی را به یک قرار کاری برا مصاحبه شغلی دعوت نکرده اید شما او را به یک قرار عاشقانه دعوت کردید پس بایست خونسرد و با اعتماد به نفس به نظر بیایید و طرف مقابل هم راحتی و آرامش را در قرار با شما تجربه کند.

به جای آن چه کنیم؟

شما با تغییرات کوچکی می توانید کاملاً دریافت دیگران را از لباس و در نتیجه خودتان تغییر دهید. یک پیراهن و کراوات جایگزین مناسبی برای یک تیشرت و کفش کتانی است و می تواند نتیجه بازی را به نفع شما تغییر دهد.

لباس اداری برای قرار عاشقانه

تبلیغات سیاسی

پوشیدن یک لباس(پیراهن، تیشرت یا شلوار)، کلاه، کیف، آویز کیف یا هر چیزی که پیامی سیاسی به دیگران منتقل می کند شما را فردی نشان می دهد که عضو یک حزب سیاسی است و کسی که دیدگاهش مخالف اعتقاد راسخ شما باشد را برنمی تابد. اگر می خواهید دیگران با شما مراوده داشته باشند بهتر است تمام این نشانه ها را در خانه بگذارید. همه می دانند سیاست و مذهب دو موضوعی هستند که هرگز نباید مورد بحث قرار گیرند. همین امر در ملاقات ها نیز صدق می کند. هیچکس نمی خواهد با کسی قرار بگذارد که نظرات سیاسی اش را به دیگران تحمیل می کند. حتی اگر نظرش هم با شما یکی باشد ممکن است به خود بیایید و ببینید که ساعتها در حال قدم زدن هستید بدون آنکه کلمه ای راجع به خود حرف زده باشید. پس بهتر است برای آنکه مکالمه هایی از آن دست نداشته باشید اینگونه لباس ها را کنار بگذارید. به یاد داشته باشید قرار نیست در یک قرار عاشقانه مرام نامه سیاسی حذب دلخواهتان را بخوانید.

به جای آن چه کنیم؟

اگر به واسطه شغل تان ناچارید کارت یا اسناد خاصی همراه ببرید آنها را در کیف های دستی کوچک و یا کوله پشتی های کوچک نگهداری کنید. این کیف ها به تناسب استایل تان می توانند ظاهر جالبی به شما بدهند.

کیف یا کوله برای لوازم مختلف

افترشیو زیاد

همه ما تبلیغات تلویزیونی زیادی دیده ایم که در آن مردان به طور اغراق شده ای صورت لیز و براقی دارند و بعد از اصلاح صورت خود را در افترشیو فراوان غرق می کنند. می دانید این بوی بسیار غلیط ممکن است چه تاثیری داشته باشد؟ بهتر است شما این کار را انجام ندهید تا قرارتان را با سرفه های پی در پی و جویده حرف زدن مثل کسانی که روی تپه دویده اند خراب نکنید. در یک قرار شبانه شما باید حسابی آراسته باشید اما با این حجم از رایحه غلیظ نا خودآگاه به دیگران می گویید: من نمی توانم دوش بگیرم بنابراین خودم را با بوی زیاد خفه می کنم. همانطور که قبلاً گفتیم به کسی اجازه ندهید در مورد نظافت شخصی شما خیال بد کند. گذشته از همه اینها دیدار اول زمانی است که شما باید بهترین تصویر را از خود ارائه دهید.

به جای آن چه کنیم؟

شما می خواهید طرف مقابل تان به خاطر بوی خوش شما کنارتان بنشیند و با شما پچ پچ کند نه آنکه نتواند کنارتان به راحتی نفس بکشد. عطری را انتخاب کنید که با آن احساس راحتی می کنید و دوستش دارید تا سلیقه خاص شما را برملا کند سپس کمی از آن را روی مچ دست ها، گردن و بالای استخوان ترقوه اسپری کنید.

رایحه ای ملایم بدون زیاده روی در یک قرار عاشقانه

اکسسوری های چوبی

“وای چه قدر جذاب” این جمله ایست که شما وقتی ساعت چوبی به مچ می بندید به خود می گویید اما طرف مقابل فکر می کند این فوق العاده عجیب و غریب است. همچنین وقتی گوشی تان را در یک قاب چوبی در جیبتان می بیند باز هم همین فکر را می کند. این اشتباه است، خیلی اشتباه است. یادتان هست که گفتیم تیشرت با نوشته های طنز برای قرار اول مناسب نیستند؟ خب، اکسسوری های پر زرق و برقی که ادعای سادگی دارند هم مناسب نیستند. دیدار اول زمانیست که شما بیش از هر زمان دیگری تجزیه و تحلیل می شوید. شما قطعاً نمی خواهید چیزهایی با خود حمل کنید که دیگران را فراری دهد و نمی خواهید که همه تصور کنند شما روزی به طبیعت می گریزید و شاخه های درختان را برای پوشاک جدیدتان می تراشید.

به جای آن چه کنیم؟

در برخورد اول همانطور که لباس های ساده انتخاب می کنید، اکسسوری های ظریف و ساده نیز برگزینید مثل ساعت مچی ظریف و جواهرات ساده در رنگ های کلاسیک. با این کار از قضاوت های بیجا جلوگیری می کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا