قرمز، جذاب اما خطرناک

قرمز رنگی پر انرژی است که موجب افزایش ضربان قلب و گردش خون شده و میزان انرژی بدن را بالا می برد. قرمز یکی از رنگ هایی است که در دسته بندی رنگ های گرم قرار دارد و معمولا در تابستان کاربرد زیادی دارد. این رنگ یادآور گل ها است و حس خوبی را به فرد منتقل می کند. قرمز پوش ها اغلب بسیار برونگرا و اجتماعی هستند و می دانند چطور خود را در دل دیگران جا کنند. لباس های قرمز مانند رنگ های زرد و سبز که در دسته رنگ های گرم قرار دارند، موجب جلب توجه بیش تر می شوند. بر خلاف باور های محافظه کارانه پوشیدن رنگ قرمز هیچ مخدودیت سنی ندارد در هر سنی می توانید از این رنگ شاد و گرم در ترمیب لباس خود بهره ببرید. استفاده از لباس با رنگ های گرم سن افراد را کم تر نشان داده و در آن ها نشاط و شادابی بیش تری ایجاد می ‌کند.

خانمی با لباس کرم و سورمه ایو شلوار و کیف قرمز

استفاده لباس های قرمز رنگ در کوتاه مدت تاثیر خوبی روی اطرافیان می گذارد اما در طولانی مدت باعث ایجاد حس خستگی و در موارد شدیدتر باعث عصبانیت در افراد می شود. اما استفاده ترکیبی از این رنگ در لباس یا کیف و اکسسوری ها مانند شال و روسری یا کراوات و کمربند می تواند از شدت آن بکاهد. همچنین پیراهن یا تیشرت و بلوزی که از ترکیب قرمز استفاده کرده است.

در ترکیب قرمز با رنگ مشکی لباس

قرمز قابلیت جور شدن با سفید، مشکی، قرمز، بنفش، نارنجی و سبز را دارد. وقتی می‌خواهید ست لباسی با رنگ قرمز بسازید، بهترین کار این است که از ترکیبات مختلف قرمز استفاده کنید، یعنی رنگ‌هایی مثل بنفش که قرمز در آن استفاده شده. ولی حواس‌تان باشد سراغ تیره و روشن قرمز برای ست کردن و ترکیب نروید. حواستان باشد قرمز را با آبی و زرد ست نکنید؛ این رنگ‌ها فقط زمانی با هم هماهنگ می‌شوند که آبی به سمت بنفش و زرد به سمت نارنجی متمایل شده باشد.

همانطور که در ست بالا می بینید یک کت قرمز با پیراهنی به رنگ مشکی و سفید تر کیب شده است و با یک کیف قرمز تکمیل شده است. میتوانید به جای پیراهن از شومیز یا بلوز هم استفاده کنید. رنگ مشکی و سفید از نظر بسیاری از طراحان یک رنگ در نظر گرفته می شود. برای آشنایی بیشتر با ترکیب دو رنگ مشکی و سفید مقاله” ست سیاه و سفید” را مطالعه کنید.

پالت رنگ قرمز با طوسی تصویر خانمی با بلوز طوسی و دامن قرمز

درتصویر بالا یک  هماهنگی زیبا در همراهی بلوز زنانه طوسی و سفید را با دامن قرمز ملاحظه می کنید که با کفش های پاشنه بلند قرمز ترکیب شده است. برای یک ظاهر کمی غیر رسمی و یک تیپ کژوال ممکن است یک شلوار قرمز با بلوز یا هودی حتی سویشرت طوسی همراه شود. هرچند پیراهن را نیز می توانید در ظاهر کژوال هم به کار برد.

یک پیراهن زنانه طوسی با کیف و کفش قرمز و اکسسوری و آرایش قرمز

در ترکیب بالا شما یک پیراهن طوسی را می بینید که با کیف و کفش قرمز و کمر بند قرمز ترکیب شده است برای تکمیل کردت این ست زیبا آرایش هماهنگ و دست بند قرمز پیشنهاد شده است  می توانید ترکیب های مختلفی از قرمز در لباس خود بکار برید در لباس اصلی بالا تنه مانند پیراهن و بلوز و شومیز یا لباس اصلی پایین تنه مانند شلوارک و شلوار و دامن. همچنین می توانید رنگ قرمز را  در اکسسوری یا کیف کفش وارد کنید.

باترکیب این رنگ جذاب و پر انرژی ظاهری شاد و جذاب برای خود بی آرایید و از تفاوت لذت ببرید. برای ظاهر لباس خود ترکیبی شیک و منحصر به فرد خواهید ساخت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا