رنگ سبز رنگ اعتماد به نفس

رنگ سبز یکی از رنگ های زیبا و خاص برای انتخاب لباس می باشد. لباس های با رنگ سبز بسیار مناسب فصل تابستان می باشد. این رنگ به شما آرامش و اعتماد بنفس می دهد. لباس های سبز رنگ بهترین انتخاب و گزینه برای فصل گرم تابستان می باشد و به راحتی با رنگ های دیگر ست می شود و شما می توانید یک پوشش زیبا و مناسب را برای خود انتخاب کنید. بهترین سن برای انتخاب و پوشیدن این رنگ لباس، برای خانم ها و آقایان بالای ۳۰ سال است.

زنی با بلوز سقید و دامن کوتاه سبز در خال قدم زدن

سبز را می توانید با لباس های به رنگ‌ سفید، مشکی، سبز، آبی، زرد و قرمز ست کنید. سبز رنگ پرکاربرد و به دردبخوری است به شرط اینکه از ترکیبات صحیح آن استفاده شود. اگر شما از ترکیبات سبزی استفاده کنید که در طبیعت یافت می‌شود مثل خاکی، زیتونی، زمردی و… این امکان را دارید که آن را با هر رنگی ست کنید. یک بلوز یا تیشرت سفید را میتوانید با شلوار یا دامن رنگ سبز همراه کنید.

تصویر جداگانه دو مرد با کت و شلوار سبز رنگ

اگر پوست سبزه دارید به سراغ خردلی،خاکی و سبز تیره بروید و اگر پوستی روشن دارید به تیپ خود با افزودن زردهای روشن و سبزهای رنگین کمانی درخشندگی ببخشید. یک مانتوی سبز را با شلوار جین وشال زرد ست کنید. کافیست کیف و کفش زنانه بلوطی یا قهوه ای را به تیپ خود اضافه کنید و آماده ی بیرون رفتن از خانه شوید. از ترکیب رنگ ها نترسید و در عین حال سادگی را حفظ کنید.

ترکیب های مختلف رنگ سبز

بهترین گزینه برای هماهنگی با سبز، طیف‌های رنگی خود سبز است. رنگ سبز یکی از رنگ‌هایی است که تقریبا با تمام رنگ‌ها هماهنگ و مناسب است. رنگ مکمل سبز، قرمز است. بهتر است رنگ سبز با نارنجی و بنفش هماهنگ نشود. مگر این که نارنجی به زرد و بنفش به آبی نزدیک باشد. 

مردی با لباس های روزمره و شلوار سبز تیره و پیراهن چهار خانه و کوله

1 دیدگاه دربارهٔ «رنگ سبز رنگ اعتماد به نفس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا