ست سیاه و سفید

لباس های سیاه و سفید انتخابی مناسب برای تمام فصول. سیاه و سفید با این که خود ترکیبی از دو رنگ است اما از نگاه طراحان یک رنگ به حساب می‌آید. این رنگ با تمام رنگ‌ها سِت می‌شود چرا که سفید و سیاه مبدا و مقصد تمام رنگ‌ها هستند. هر لباس یا کیف و کفش با رنگ سیاه و سفید هماهنگ و مناسب است.

این رنگ یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب یک تیپ خاص و شیک می باشد. بهترین انتخاب در فصل تابستان این است که از رنگ سفید به عنوان رنگ غالب استفاده کنید زیرا نور و حرارت بیشتری را منعکس می کند و در نتیجه باعث خنکی بیشتر می شود. رنگ سفید نماد پاکیزگی و تمیزی است و پوشیدن لباس سفید حس فوق العاده ای را در فصل گرم تابستان به شما منتقل می کند.

استفاده از یک لباس سفید ساده در زیر و یک مانتو یا کت راه راه سیاه و سفید می تواند گزینه مناسبی برای یک ست زیبا برای شما باشد. شما می توانید کیف و یا کفش خود را سیاه انتخاب کنید تا از تضاد زیبای این دو رنگ به بهترین و زیباترین شیوه بهره ببرید.

زنی پشت به تصویر با کفش و شلوار مشکی و مانتو سفید

 

رنگ سفید در میان پیراهن مردانه رنگ پرکاربرد و پر طرفداری است از آنجا که میتواند به راحتی با هر رنگ دیگری همراه شود اما ست پیراهن سفید مردانه با کت و شلوار سفید یک ست بسیار مرسوم است برای یک لباس فرم رسمی اداری. مشکی نیز پر کاربردترین رنگ در میان رنگها برای کفش مردانه است.

سفید و سیاه را می‌توانید در کنار هر رنگ لباسی استفاده کنید. سفید در کنار هر رنگی قرار بگیرد، این قابلیت را دارد که رنگ را بارزتر کند و جلوه بیشتری به آن بدهد؛ در مقابل مشکی تندی و تیزی رنگ‌ها را می‌گیرد.

مردی با پیراهن سفید و کراوات و شلوار مشکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا