عکس کاور مقاله هفت نکته مهم در مورد لباس زیر زنانه

هفت نکته مهم در مورد لباس زیر زنانه

رسیدگی و توجه به لباس زیر به نوع رسیدگی و توجه به خود است. این منحصر به فرد با یک نوع خاص فرم و هیکل نیست. حتی منحصر به زنان جوان یا مسن تر هم نیست هم مردان و هم مردان بایست به لباس زیر خود توجه ویژه ای داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نکاتی تخصصی و پر اهمیت در خصوص لباس زیر زنانه بپردازیم. نکاتی که لازم است همه بانوان فارغ از سن و شکل و فرم هیکل و سایز آن را بدانند و به آن توجه کنند.

  • مرکز خرید مخصوص خود را داشته باشید:

ایران با وسعت بالا شامل مناطق شهری و روستایی است، که بعضی از مناطق متاسفانه پر از اطلاعات نادرست و تابو های ریز درشت در خصوص لباس زیر به خصوص لباس زیر زنانه است. پیدا کردن لباس مناسب در خیلی از مناطق سخت است بهتر است برند و فروشگاه مخصوص و مناسب خود را برای تهیه لباس زیر مناسب خود پیدا کنید. خوشبختانه در دنیای اینترنتی امروز با فروشگاه و برند مورد نظر خود یک کلیک فاصله دارید. به راحتی می توانید در فروشگاه های اینترنتی برند و محصول مورد نظرتان را بیابید. فروشگاه اینترنتی را پیدا کنید که اطلاعات دقیق و درستی را در اختیارتان قرار دهد تا خرید مطمئن و راحتی را داشته باشید.

  • سایز مناسب خود را در نظر بگیرید:

برای راحتی در انجام امور روزمره زندگی و کار لازم است سایز مناسب و مدل مناسب خود را تهیه کنید. هیچ چیزی مانند یک سوتین نامناسب نمی تواند یک روز خوب کاری را خراب کند. سایز مناسب خود را تهیه کنید بهتر سایز دقیق خود را و اندازه های اصلی خود را اندازه گیری کنید و هنگام خرید همراه داشته باشید. به هیچ وجه راضی به سایز کوچکتر یا بزرگتر برای لباس زیر به خصوص سوتین نشوید. برای اندازگیری سایزمناسب خود می توانید از مقاله چطور سایز سوتین خود را اندازگیری کنیم راهنمایی لازم را دریافت کنید.

تصویر چند طرح سوتین اسفنجی
  • مشخصات یک سوتین مناسب:

یک سوتین مناسب سه مشخصه بارز دارد که بایست به آن توجه کنید. نخست آنکه نقطه مرکزی سوتین که دو کاپ سوتین در آن به هم می رسند بایست در میان سینه و روی استخوان قفسه سینه شما قرار گیرد با کمترین فاصله و شکاف. دوم اینکه دستک و تراز زیر سوتین بایست موازی زمین باشد. نبایست وقتی خم می شوید بالا بیایید یا در تراز نامساوی با خط افقی جلوی سوتین قرار گیرد. نکته سوم در مورد کاپ ها است اگر از سوتین فنر دار استفاده می کنید فنر بایست کاملا سینه ها را در بر بگیرند. در کل چه از سوتین فنر دار استفاده می کنید یا خیر بایست توجه کنید که تمام بافت سینه داخل سوتین قرار گیرد. نبایست قسمتی از بافت سینه خارج از کاپ قرار گیرد یا سر ریز شود. در این صورت شما سایز مناسبی را انتخاب نکرده اید.

  • برند مناسب خود را انتخاب کنید:

در دنیای مد و لباس برند های زیادی عرضه می شوند بسیاری از آنها مانند ویکتورایا سکرت Victoria’s Secret آوازه ای جهانی دارند. برندهای ترک مانند دیفکتو defacto یا ان بی بی NBB نیز به راحتی در بازار ایران بخصوص در دنیای تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی می توانید تهیه کنید. برند های ایرانی زیادی نیز در بازار یافت می شوند. برند های با کیفیت و قابل اعتمادی مانند دکسونری Dexonary نیز ممکن است مطابق با سلیقه شما باشد.

ست لباس زیر برند دکسونری
  • عدم تقارن کاملا طبیعی است:

تقریبا همه انسانها سینه های نامتقارن دارند این یک مساله کاملا طبیعی است. فقط کسانی که عمل جراحی زیبایی و افزایش حجم انجام داده اند ممکن است سینه های متقارنی داشته باشند. در این رابطه حساسیت نداشته باشید این عدم تقارن به سختی قابل درک است مگر آنکه در آینه خودتان با دقت آنها را مقایسه کنید. در صورتی که تفاوت سایز سینه به گونه ای است که در انتخاب سایز مناسب مردد هستید سوتین با سایز متناسب با سینه بزرگ تر انتخاب کنید و برای سینه کوچک تر از پد استفاده کنید.

  • سوتین متناسب با فعالیت روزانه خود انتخاب کنید:

سوتین درمیان سایر لباس های زنانه به خصوص لباس زیر از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. این تنوع شامل تنوع منحصر به تنوع در برش و مدل نمی شود. روش های مختلف تولید و ترکیب های مختلف مدل ها با هم نیز بسیار قابل توجه است. به این بایست انواع مختلف جنس پارچه را افزود. اگر فعالیت فیزیکی زیادی دارید یا قرار است در یک برنامه ورزشی شرکت کنید سوتین مناسب ورزش انتخاب کنید. زیرا استفاده از یک سوتین معمولی می تواند موجب افتادگی سینه های شما در درازمدت شود. ضمن آنکه ستون فقرات شما نیز ممکن است آسیب ببیند. اگر یک آخر هفته راحت و طنبلانه را می خواهید سپری کنید از سوتین های نخی بدون فنر استفاده کنید. تا آنجا که مقدور است فشار را از روی سینه های خود بردارید تا استراحت کنند. سوتین مناسب تنها محدود به نوع لباس روی شما نمی شود بلکه اینکه روز خود را چطور برنامه ریزی کردید نیز در انتخاب سوتین مناسب اهمیت دارد. برای آشنایی بیشتر با انواع مدل سوتین می توانید مقاله با انواع مدل سوتین آشنا شوید را مطالعه کنید.

تصویر یک سوتین آویزان از بند رخت
  • به بهداشت لباس زیرتوجه ویژه داشته باشید:

لباس زیر شما به طور مستقیم با حساس ترین قسمت پوست شما در تماس است. به راحتی می تواند آلودگی های باکتریای را در خود جذب کند. از طرفی با توجه به اینکه بیشتر لباس های زیر یا دستکم آستر آنها از جنس الیاف طبیعی مانند پنبه تولید می شوند با شستشو مکرر خیلی سریع مستهلک می شوند. ازطرفی الیاف طبیعی کمتر حساسیت پوستی ایجاد می کنند. پس لازم است لباس زیر را به گونه این شسشو دهید که هم از نظر بهداشتی درست باشد و هم لباس عمر مفید بیشتری داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در این خصوص مقاله چگونه و چند وقت یکبار بایست سوتین را بشوریم می تواند اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا