۹ مورد لباس و استایل مردانه که زنان دوست دارند

وقتی استایلِ شما خودش رو خوب نشون بده و حرف بزنه دیگه نیازی نیست شما کلمه ای به زبون بیارین. این یه حقیقته برای یک جنتلمن واقعی. یک شوالیه ی خوشتیپ قد بلند و در کسوت مد روز؛ میتونه دل هر خانومی رو ببره. به موارد زیر توجه کنید و مطمئن باشید که جذاب به نظر می رسید.

۹- یک جفت کفش مناسب

یک جفت کفش مناسب یکی از ضروری ترین عناصر در استایل است که می تواند حرف های بسیاری در مورد یک شخص بگوید. هر دختر یا خانمی  می داند که کفش باید شسته و رفته باشد و همرنگ با شلوار یا تیره تر باشد. به همین دلیل خانم ها اغلب به این عنصر در تیپ های مردانه توجه می کنند.

کفش مناسب برای ساختن یک تیپ رویایی برای هر مردی

۸- یه پیراهن رسمی :

یکی از اصلی ترین گزینه های لباس که هیچوقت از مد نمی افتد و یکی از لباس های مورد علاقه ی ستارگان هالیوودی و ورزشکارانِ مشهور می باشد. یک پیراهنِ بدون یقه با دکمه هایی که در جلوش قرار داره چیزیه که بیشتر خانوم هارو محو خودش میکنه! همیشه یک پیراهن کلاسیک یا راسته می تواند یک انتخاب خوب باشد در هر فصلی می توانید از پیراهن با ترکیب جلیقه و کاپشن یا کت استفاده کنید. پیراهن مردانه عضو ثابت و همیشگی کمد لباس همه مردان خوش پوش است.

پیراهن یا تیشرت مردانه

۷- پیراهن سفید و شلوار جین

شلوار جین و پیراهن اسپرت یا تیشرت سفید یک ست کامل اما بسیار زیبا است که هیچ کس نمی تواند با آن اشتباه کند. این سبک لباس باعث می شود تا مردان به نظر مردانه تر و جذاب تر به نظر برسند. ترکیب تیشرت رنگ روشن یا سفید با شلوار جین یک ترکیب روزمره و جذاب برای شما خواهد ساخت. یک قرار خودمانی و رویایی را برای خود ترتیب دهید.

تیشرت سفید و شلوار جین

۶- ژاکت یقه هفت

زنان، مردانی که ژاکت های یقه هفت می پوشند را دوست دارند. ژاکت یقه هفت یا پلیور هنگامی که توسط یک مرد پوشیده می شود، این تصور را در ذهن یک خانم به وجود می آورد که مردی خوب است و کسی است که می تواند از خودش مراقبت کند. برای هر خانم دریافت حس امنیت یک احساس بسیار قوی و مثبت است.

ژاکت و پلیور یقه هفت

۵- پیراهن های آستین بلند با آستین تا شده و یک کروات باریک

این ظاهر یک ترکیبِ بینظیر از شیک بودن و غیر رسمی بودنه. آستین های بالا زده و کراوات که به شما حسِ یه ظاهرِ راحت رو میده ؛ انگار که دارید میگید : من سرم شلوغه ، اما شغل من تنها اشتیاق (علاقه ی) من نیست!

پیراهن آستین بلند با کراوات باریک

۴- کت و شلوار مخصوص

کت و شلوار سبکی کلاسیک است و هرگز از مد نمی افتد. با یک کت و شلوار مناسب و شیک می توانید بسیار برازنده به نظر برسید. شرط خوبی است که یک مرد با پوشیدن یک کت و شلوار بسیار مناسب، یک مرد رویایی برای هر زنی باشد. کت و شلوار را می توانید با انواع برش پیراهن مردانه استفاده کنید پیراهن کلاسیک یا راسته و پیراهن های اسلیم فیت. کت و شلوار پیراهن فقط یک لباس رسمی برای مجالس رسمی و نیمه رسمی نیست یا شما لازم نیست فقط به یک قرار رسمی و اداری بروید تا کت وشلوار بپوشید برای یک قرار عاشقانه هم می توانید یک کت و شلوار غیر رسمی یا نیمه رسمی را با یک پیراهن جذاب همراه کنید.

کت و شلوار جذاب ترین لباس مردانه

۳- اکسسوری های زیبا

اکسسوری، ساعت هایی با بندهای چرمی و یا انواع بافته شده  آنها در اوج محبوبیت این فصل هستند. این ها  مواردی هستند که برای دختران واقعا جذاب هستند. تصور نکنید اکسسوری مردانه فقط برای جوانان و نوجوانان است در هرسنی می توانید اکسسوری مردانه مناسب خود را بیابید. از انواع ساعت و دست بند گرفته تا شال و کراوات و دکمه سر آستین وی تواند تصویر متفاوتی برای شما بسازد.

اکسسوری مردانه

 ۲- کلاه

هنگامی که به اکسسوری هایتان کلاه را اضافه کنید، می توانید مطمئن باشید که واقعا می تواند لباس و استایل هر مردی را تغییر دهد و او را از جمعیت جدا کند. بنابراین کلاه مناسب را انتخاب کنید و آماده باشید که توجه دختران را به خود جلب کنید.

استایل مردانه با کلاه

۱- جلوه و ظاهری عالی

یک مرد می تواند از لباس های شیک و اکسسوری های مرسوم را استفاده کند، اما تا زمانی که شسته و رفته و مرتب به نظر بیاید، می تواند احساس خوبی به ما بدهد. ظاهر تمیز و شسته شده همیشه یک معرفی نامه خوب است از مردی که می خواهد زنان او را دوست بدارند.

یک استایل جذاب مرانه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا