تیپ تابستانی رو زمستانی کنیم

دامن از جمله پوشیدنی‌هاییه که سال ها زنان ایرانی از اون به عنوان قسمت اعظم پوشش خودشون غافل بودند. اما دوباره بسیاری از طراحان با طرح‌های جدید‌تر و الگو برداری از مد خارج از ایران سعی دارند اون رو دوباره وارد پوشش روزمره و خیابانی زنان کنند. نمونه‌هایی از این تیپ‌ها که مناسب فصل پاییز و سرمای نه چندان زیاده رو با هم مرور می‌کنیم.

  1. دامن بلند زنانه به همراه انواع بوت‌ها می‌تونه ترکیب مناسبی باشه. شما می‌تونید دامن زنانه بلندی رو به همراه بوت بلند یا نیم بوت و یا حتی کفش کتونی بپوشید. بالا تنه هم ژاکت یا کتی بپوشید تا شما رو از سرما محافظت کنه.

2. بلوز زنانه بافتنی به همراه دامن تا زانو و جوراب شلواری زخیم می‌تونه از تیپ‌های دیگه باشه. برای این تیپ هم نیم بوت و بوت و کتونی زنانه هم گزینه‌های مناسبی هستند.

3. از تیپ‌های دیگه‌ای که با دامن بلند زیبا خواهد شد یه شال زنانه بزرگ و بلند یا رویه بافتنی بدون آستین برای بالا تنه هست. براساس اینکه سرمای هوا چقدر باشه زیر این رویه می‌شه بلوز آستین بلند یا آستین کوتاه پوشید.

4. پیراهن‌های زنانه بلند تابستونی و یا پاییزی که خیلی پارچه زخیمی نداشته باشن رو میشه با انواع کت جین، چرمی و یا سوئیشرت‌های جلو باز بافتنی پوشید. اگر کت شما چرمی بود بهترین گزینه بوت‌های چرمی هستن. سعی کنین رنگ کفش با رویه اون هماهنگی داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

پیمایش به بالا